Toon posts:

Chello Ethernetkaart vraagje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas mijn systeem opnieuw geinstalleerd en toen mijn drivers voor de 3com bnetwerk kaart van de win98 2e gehaald.

Toen ik ging internetten was het een beetje traag! Daarna heb ik mijn internet instellingen gecheked waarvan bijna alles automatisch word gedetecteerd volgens de handleiding! Het enige wat ik kon doen was wins uitschakelen:(!

Wel weet ik dat de monteur een programmatje van 3com er op had gezet waarmee er nog een aantal opties verschenen over de Internet verbinding en de netwerk kaart, maar dat haal je niet van de win982e cd, weet iemand waar ik dat kan vinden:?

En kan het ook zijn dat chello alleen in de avond zo traag is:?

Verwijderd

Ik heb er ook last van van traagheid in de avond!! :(

Verwijderd

Topicstarter
Dan weet ik dat ik in iedergeval niet de enige ben , thnx!

Verwijderd

Gefeliciteerd... ik ook :( En het is echt iets van de laatste tijd. Benieuwd wat die nitwits van Chello nu weer hebben zitten kloten.

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op woensdag 24 januari 2001 21:34 schreef IDD het volgende:
Wel weet ik dat de monteur een programmatje van 3com er op had gezet waarmee er nog een aantal opties verschenen over de Internet verbinding en de netwerk kaart, maar dat haal je niet van de win982e cd, weet iemand waar ik dat kan vinden:?
Als je ipv de standaard windows drivers de drivers van je chello welkomst cd'tje gebruikt of de drivers van 3com gebruikt krijg je bij eigenschappen wat meer tabbladen. Die bedoel jij denk ik....

• sasquatch
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Installeer de 3Com drivers eens van de Chello cdrom of de ftp-site.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 22:43 schreef Coen het volgende:
Gefeliciteerd... ik ook :( En het is echt iets van de laatste tijd. Benieuwd wat die nitwits van Chello nu weer hebben zitten kloten.
Ja IDD:( ze moeten gewoon van dat netwerk afblijven las het goed loopt!:r!
Pagina: 1