[Videocamera]Sony Handycam herkent dvd-rw niet

Pagina: 1
Acties:

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:13
Sinds gisteren een Sony Handycam 202E in mijn bezit. Heel blij ben ik er mee want deze neemt gelijk op op mini dvd-r(w) (8cm)

Meteen een dvd-rw erbij gekocht en even gespeeld. Daarna met Nero de data die ik gefilmd heb met een full erase er afgehaald. Echter sinds ik de rw ge-erased heb herkent de camera de dvd-rw niet meer. Ik doe waarschijnlijk iets heel simpels fout maar ik kom er niet uit. Zelfs de FAQ en de handleidingen van de camera helpen me niet verder. Google geeft helaas veel reclame en veilingsites door waardoor door de bomen het bos niet meer te vinden is.

Wie kan me op weg helpen?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Verwijderd

Heb je hem in de camera proberen te formatteren?

• Hugo
Ja maar omdat hij de dvd-rw niet herkend kan hij hem ook niet formateren

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• Hugo
offtopic:
subtiel rotschopje

Heb inmiddels wat verder gezocht maar ben nog niets verder gekomen. Zit denk ik niks anders op dan maar een nieuwe mini dvd-rw te kopen

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:21
Ik heb dit probleem ook gehad met een SONY dvd recorder....
Een DVD die ik gewist had met NERO werd niet meer goed herkend door de dvd recorder.

Nadat ik de DVD gewist had met het DVD Writing tool van TMPGEnc DVD Author 1.6 werktde deze wel weer gewoon.

• Hugo
Met Pinacle Studio geformateerd en dat werkte wel goed.

Pagina: 1