Problemen met een CN-521

Pagina: 1
Acties:

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Beste medetweakers,

Ik heb een simpele Bleutooth dongle een Sitecom CN-521 maar ik krijg hem gewoon niet geinstalleerd. Als ik de cd-rom erin doe en de setup start krijg ik een mooi schermpje met een aantal keuzes. Ik kies dan installeren, vervolgens laat hij een schermpje met "initaliseren" zien. En die verdwijnt dan.. That's it.

Wat ik nog heb geprobeerd:
- Met en zonder (adapter) proberen te installeren
- 2 verschillende drivers van de sitecom site geplukt (precies hetzelfde probleem)
- Veilige modus

Wat opmerkelijk is, als ik in taakbeheer kijk dan zie ik 3x msiexec.exe staan (dat is dus volgens mij de installatie) Toen ik het proces beeindigde kwam opeens de installatie ook tevoorschijn :?.

Ik snap er echt niks van.. Bij andere werkt hij wel gewoon hoor ik
Ik draai windows xp pro SP2

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Installeer je de software met de dongle aangekoppeld of niet? Want dat kan ook nog wel eens uitmaken. Daarnaast als het process nog loopt, dan is de installatie nog gewoon bezig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Ik heb het geprobeerd met de dongle gekoppeld en los. En het installatie process is zeer zeker niet bezig. Want ik kwam er na 2 uur achter ofzo dat het installatie process nog draaide (ondertusse ook aan school gewerkt etc).

Verwijderd

Wat gebeurt er op als dit alles op een andere PC wordt gedaan?
Zo kun je iig al een softwarematig probleem min of meer uitsluiten.

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Ik dacht zelf al dat het een software probleem was. Dat is het dus ook echt. Heb het net op een andere pc geprobeerd (ook win xp SP2). Hmm waar kan dat nou aan ligge :/.