Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies over MP3, navigatie en Radio

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben/was van plan om zeer binnenkort een MP3 speler te gaan kopen en sprak daarover met een collega. Hij vertelde me dat ik even goed een nieuwe GSm kon kopen waar MP3 en radio bij in zit. Ik weet hier niet voldoende vanaf en het aantal threads over verschillende telefoontjes is simpelweg te overweldigend. Ik hoop daarom op iemand of iemanden ;) die me op weg kan helpen.
Ik heb nu een Motorola V980 waar dit allemaal niet mee kan, echter, ik heb wel een abonnement op dat ding, dus kan daar niet zomaar vanaf. Het is echter wel zo dat ik rondom de 200-250 Euro 'over heb' voor een mp3 speler. Nu verteld mij collega dus dat ik een telefoon kan kopen waar navigatie, Mp3, radio EN bellen :P op zit!!

Hoe zit dit qua abonnement...Kan dit alles met mijn huidige abbo? Moet ik een ander abbo hebben voor navigatie? Moet ik daar software voor hebben?

Verwijderd

SE W800i --> The best there's is.
Zie verder de uitgebreide topics hierover.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik heb zo'n M500 (officieel Orange, maar simlockvrij icm. Hi abonnement, zonder logo's erop dus :P)

tis gewoon een 416Mhz touchscreen PDA waar je ook nog prima mee kan bellen/internetten/msn'en. Tomtom navigator draaid er prima op.. mp3's filmpjes enz. alles werkt.. geheugen is uitbreidbaar met SD kaartjes

tweedehands voor 200/250 euro moet makkelijk te doen zijn

dit ding dus.. ben er zeer tevreden over
Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.net/resources/products/orange/orange_spv_m500_i02.jpg

hm.. radio zit er trouwens niet in :)

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk op 24-04-2006 17:10 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:00:
SE W800i --> The best there's is.
Zie verder de uitgebreide topics hierover.
Als de TS net zo goed die topics leest als dat jij zijn topic leest... Hij wil er ook op kunnen navigeren en in dat geval vallen alle varianten op de door jouw genoemde telefoon af.

Waar je op uitkomt is bijvoorbeeld een tweedehands Nokia 6680, die zijn wel te vinden voor 250 euro. Dan heb je radio, mp3 en navigatie in één apparaat :) Verder is er nog de Samsung D720, maar deze heeft geen radiomogelijkheid :) Van de 6680 zijn er al wel een aantal tweedehands te vinden.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Beste Dronez99, hierover is echt heel veel te vinden in PSGG.
Ik zou je aanraden om te beginnen met wat topics over verschillende topics door te lezen. Dan kom je vast wel dingen tegen waarvan je denkt: dat lijkt me wel handig!
Vervolgens kun je met de opgestelde eisen en wensen specifieker zoeken naar een geschikte telefoon.
Over de werking van navigatiesoftware op telefoons is ook genoeg te vinden.
Succes met je keuze!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.