Loeibaar.nl
ik doe altijd gewoon [_url=mailto:emailadres]beschrijving[_/url], werkt goed.
We spend our years as a tale that is told
Zie ook dit draadje dat ik foutief in het moddereter forum heb geplant....
(ja sorry, kom nooit buiten het DPC forum
)
(ja sorry, kom nooit buiten het DPC forum
Intentionally left blank
Crisp: Vergissen is menselijk, zolang mensen er geen gewoonte van maken is het te overleven.
Tja. Bekende fout... in "mailto: overload@blabla" wordt : o door eenklopt, maar met bv het email adres verload@hekjelol.nl gaat het fout....
da's duidelijk, maar het blijft een bug. binnen een [ url ] tag horen IMHO combinaties van tekens niet door smilies vervangen te worden....Op woensdag 24 januari 2001 21:54 schreef Onno het volgende:
[..]
Tja. Bekende fout... in "mailto: overload@blabla" wordt : o door eenvervangen. En laat dat nou net niet echt lekker werken binnen een url...
Intentionally left blank
Verwijderd
[url="mailto: rootseler@tweakers.net"]Testje[/url]
edit
gewoon een spatie tussen de dubbele punt en de eerste letter van het emailadres zetten
edit
[url="mailto: ongelovelijk@crisp.demon.nl"]testje[/url]Op woensdag 24 januari 2001 22:07 schreef RobinVR het volgende:
[url="mailto: rootseler@tweakers.net"]Testje[/url]
editgewoon een spatie tussen de dubbele punt en de eerste letter van het emailadres zetten
Thankx! weer wat geleerd!
Intentionally left blank
Inderdaad.maar het blijft een bug. binnen een [ url ] tag horen IMHO combinaties van tekens niet door smilies vervangen te worden....
Verwijderd
niet inderdaad. 't Is geen bug, maar een feature.Op woensdag 24 januari 2001 22:11 schreef Onno het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu nog een [html] code, dan hoeft Onno ook geen uren spaties te zetten tussen al die rare namen in de DPCH, en kan 'ie eerder gepost worden...
Intentionally left blank
Ik roep al jaren dat je simpel een regex kan maken met
enz...
code:
1
| "[^(mailto)]:o" |
enz...
Nah ik vind datOp woensdag 24 januari 2001 22:12 schreef RobinVR het volgende:
[..]
niet inderdaad. 't Is geen bug, maar een feature.
Foei!Op woensdag 24 januari 2001 21:37 schreef crisp het volgende:
Zie ook dit draadje dat ik foutief in het moddereter forum heb geplant....
(ja sorry, kom nooit buiten het DPC forum)
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Pagina: 1