[PHP Boek] Welke ?

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ok,
Ik ben opzoek naar een makkelijk leuk PHP boek.
het is voor mij meer een hobby, dus zoveel geld hoef het niet te kosten.
na diverse topics hier doorgespit ( deze lijken gedateerd te zijn ? |:( ) te hebben ben ik er nog steeds niet uit.
Een paar eisen die ik stel aan een boek
* Voorbeelden
* Nederlands talig
* makkelijk leesbaar

Nu heb ik 2 boeken kunnen vinden die hier wel een beetje inpassen
namelijk de volgende
* PHP4 Zonder stress
* PHP5 basiscursus.

Nu vroeg ik me af welke jullie me aanraden, ik heb diverse recenties gelezen en allemaal zijn ze of heel afkeurend of juist erg positief over het boek, zodat degene die hem wilt aanschaffen geen duidelijk beeld meer kan krijgen ervan.

Kennis van PHP is erg basis
* Variable
* Strings
* Functies
* Syntax
* Loops

denk hierbij aan zeer basise kennis zoals :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?
function checkKarakater ($wachtwoord)
{
if (strlen($wachtwoord) > 7)
    {
    return TRUE;
} else { return FALSE;
    }
}

if (checkKarakater('7154887'))
    {
        echo ""; }
    else {
        echo "U heeft te weinig karakters ingevoerd, de Minimale invoer is 8 karakaters";
        }
?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

gedateerd of niet de basis veranderd echt niet zo snel:

http://gathering.tweakers...p+boek&where=GoT#hitstart

daar staat zoveel tussen daar moet je echt wel iets mee kunnen

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik zou zo geen recente boeken weten die makkelijk en goed zijn, maar ik zou wel voor een boek gaan waar PHP5 in beschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik zou toch PHP.net gewoon aanraden.
Die is ook (deels) in het nederlands en daar staat imo alles erg duidelijk uitgelegd :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

iH8 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:08:
gedateerd of niet de basis veranderd echt niet zo snel
Wil je wedden? Je moest eens weten hoeveel mensen hier nog komen die de basis geleerd lijken te hebben uit een PHP3 boek en raar opkijken dat hun formulieren nooit werken. :X
Gonadan schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:09:
Ik zou toch PHP.net gewoon aanraden.
Die is ook (deels) in het nederlands en daar staat imo alles erg duidelijk uitgelegd :)
Is PHP.net een boek dat je makkelijk even ter referentie erbij kan pakken? ;) Ik zal even niet op de verschillen tussen een boek en het internet ingaan, maar boeken werken eigenlijk altijd prettiger dan online documentatie.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
-NMe- schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:11:
[...]

Wil je wedden? Je moest eens weten hoeveel mensen hier nog komen die de basis geleerd lijken te hebben uit een PHP3 boek en raar opkijken dat hun formulieren nooit werken. :X

[...]

Is PHP.net een boek dat je makkelijk even ter referentie erbij kan pakken? ;) Ik zal even niet op de verschillen tussen een boek en het internet ingaan, maar boeken werken eigenlijk altijd prettiger dan online documentatie.
Inderdaad, dit is dus mijn mening ook !
Vandaar dat ik ook een boek zoek. maar dit allemaal tenzijnde. Welke boek zou jij aanraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Kijk hier eens, staan heel veel tussen. Ik heb zelf "Dynamisch programmeren met PHP4" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Xof schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:09:
Ik zou zo geen recente boeken weten die makkelijk en goed zijn, maar ik zou wel voor een boek gaan waar PHP5 in beschreven wordt.
Maar dan heb je het dus over speciafiek Functies en dergelijke van PHP5.
Dus in principe zeg je , ik zou niet alleen naar de "Basis" kijken van PHP maar een stapje verder gaan

( neem aan dat de basis tussen 4.4.2 & 5 niet zoveel anders zijn ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
offtopic:
Hmm, ok. Voor mij is het anders. Ik gebruik PHP alleen als ik achter de PC zit, en dan heb ik internet altijd klaar staan. Dat vind ik persoonlijk veel lekkerder werken dan in een boek bladeren.
Naja, ieder z'n voorkeur :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

roy2001 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:12:
Inderdaad, dit is dus mijn mening ook !
Vandaar dat ik ook een boek zoek. maar dit allemaal tenzijnde. Welke boek zou jij aanraden ?
Geloof het of niet, maar ik heb zelf wèl alles van PHP.net geleerd. :+ Aan de andere kant kon ik al aardig programmeren voordat ik met PHP begon en was het vooral een kwestie van functienamen onthouden. :)
roy2001 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:14:
( neem aan dat de basis tussen 4.4.2 & 5 niet zoveel anders zijn ? )
Dat hangt ervanaf wat jij onder de basic rekent. Objectgeoriënteerd programmeren is onder andere op de schop genomen in PHP5 en daarom aardig anders dan je in menig PHP4-boekwerk zal lezen. :)

[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 24-04-2006 16:16 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
pEeDy16 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:13:
Kijk hier eens, staan heel veel tussen. Ik heb zelf "Dynamisch programmeren met PHP4" oid.
Dank je wel voor deze Link. zou je wat meer informatie over jou boek kunnen vertellen.

Aan een lijstje met boeken heb ik weinig, aan fatsoenlijke user revieuws een stuk meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

hij wist zelf al dat ie een php4/5 boek hebben moest dus al je daar niet oplet bij uitzoeken/aanschaf... tsja :? daar komt nog eens bij als dat je nu een boek uitzoekt wat "toen/destijds" als goed te boek stond dan kun je er meestal vanuit gaan dat het hedentendage nog wordt uitgegeven als nieuwe druk met huidige info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shnazzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-01 10:34
Ik gebruik nog altijd de PHP Bible...zo heet hij ook. Volgens mij word hij ook verkocht in het NL met de naam "PHPx het complete handboek". Ik heb nog PHP4...maar 5 is ook uit voor dit boek.

Voor de rest.... php.net _/-\o_

Of gebruik Zend Studio als editor en gebruik de manual functie die daarin staat, lekker makkelijk alles snel opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
shnazzle schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:25:
Ik gebruik nog altijd de PHP Bible...zo heet hij ook. Volgens mij word hij ook verkocht in het NL met de naam "PHPx het complete handboek". Ik heb nog PHP4...maar 5 is ook uit voor dit boek.
Dit boek is puur een naslag werk of ook cursus/training ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

gebruik Zend Studio als editor en gebruik de manual functie die daarin staat, lekker makkelijk alles snel opzoeken
ZS helpt ook enorm ja. kan heel goede hulp zijn bij het leren van php. de juiste editor is het halve werk ;) jammer genoeg is ZS alleen een stukkie duurder dan een boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:57

Cyphax

Moderator LNX
roy2001 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:26:
[...]

Dit boek is puur een naslag werk of ook cursus/training ?
Meer het laatste dan naslagwerk in mijn ogen. Ik heb het boek ook. Ik vind het een goed boek. :)

http://www.nl.bol.com/is-...ID=666879564&Section=BOOK

[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 24-04-2006 16:30 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:58
Ik weet niet of het al gemeld is (heb topic niet door gelezen) maar ik ben begonnen met: "Leer jezelf makkelijk... PHP". Een zeer goed voor de beginner te lezen boek. Staan ook voorbeelden in, naja zie onderstaande link voor details :)

http://www.vanduurenmedia.nl/titel.asp?ID=30

[ Voor 20% gewijzigd door m33p op 24-04-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kan zo 1-2-3 niet vinden of je al wat programmeerervaring hebt, maar ik heb zelf PHP 5 in een paar dagen onder de knie gekregen, middels Basiscursus PHP 5.

Leuk boek, vlotte schrijfstijl, goede opbouw. De eerste paar hoofdstukken waren vooral goed om de syntaxis door te krijgen, want ik had dus al enige programmeerervaring :)

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 16:23
CodeCaster schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:16:
Ik kan zo 1-2-3 niet vinden of je al wat programmeerervaring hebt, maar ik heb zelf PHP 5 in een paar dagen onder de knie gekregen, middels Basiscursus PHP 5.

Leuk boek, vlotte schrijfstijl, goede opbouw. De eerste paar hoofdstukken waren vooral goed om de syntaxis door te krijgen, want ik had dus al enige programmeerervaring :)
offtopic:
Ik heb hier nog zo'n exemplaar liggen, spiksplinternieuw (amper gebruikt). Als iemand het wilt, contacteer me ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
roy2001 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:15:
[...]

Dank je wel voor deze Link. zou je wat meer informatie over jou boek kunnen vertellen.

Aan een lijstje met boeken heb ik weinig, aan fatsoenlijke user revieuws een stuk meer ;)
Ik was toen niet thuis, vandaar wat minder info, maar heb hem nu voor me. Het boek heet "Dynamische websites met PHP" van Ward van der Put van uitgeverij Easy Computing (ISBN# 90-456-3763-4).

Het boek begint makkelijk met de basics en legt alles aan de hand van voorbeelden uit. Er zit ook een cd bij met veel scripts die je aan de hand van het boek gaat ontleden. MySQL komt ook uitvoerig aan bod, en er zit een hoofdstuk in waar heel uitgebreid wordt beschreven hoe je een winkelwagen-systeempje bouwt. Ook XHTML, CSS en Javascript komen eventjes aan bod.

Ook adverentiesystemen komen aan bod. Grappig; er zit een schemaatje in met gegokte advertentieinkomsten voor grote Nederlandse sites. Tweakers.net staat hierin bovenaan met €6.624.000 aan opbrengsten :P Het boek kostte overigens maar iets van 20-25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Dat kan korter/onderhoudbaarder uiteraard ;)
roy2001 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:06:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?
function checkKarakater ($wachtwoord)
{
    return strlen($wachtwoord) > 7;
}

//echo (checkKarakter('76154887') ? "" : "U heeft te weinig karakters ingevoerd, de Minimale invoer is 8 karakaters");
if (checkKarakter('76154887'))
{
    echo 'U heeft te we inig karakters ingevoerd blablabla';
}

?>
Overigens ben ik zelf ook bezig met een boek te schrijven over PHP, maar het voldoet niet aan je eisen vrees ik ;) Het is namelijk engelstalig ;) Dit heb ik gedaan omdat ik tot de conclusie ben gekomen dat er geen echt goede PHP boeken zijn, noch nederlandstalig noch engelstalig. De boeken die er zijn beschrijven vooral de standaard library functies, en bar weinig over de taal en de technieken omtrent het gebruik van zekere methodieken als OO en design patterns. Dat is jammer, want dergelijke boeken komen eigenlijk neer op het effectief kopieren van de manual, beetje kansloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91901

Mij is de PHP bible erg goed bevallen.
Vooral omdat het zowel een cursus is waarin je leert om met de verschillende mogelijkheden om te gaan alswel een goed naslagwerk als je de scripts schrijft of debugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15

AirX

Tweak Guru

PHP 5 Zonder Stress - http://www.nl.bol.com/is-...55&PrdId=1001004002092201

Wel een heel aardig boekje vind ik zelf. Het behandeld Apache, MYSQL, PHP (+ nieuwe functies van PHP5 + introductie object georienteerd programmeren)

[ Voor 4% gewijzigd door AirX op 24-04-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik ben zelf nooit met php boeken bezig geweest (later over gegaan op algemenere boeken zoals design patterns explained), heb het ook via php.net en voornamelijk trial&error geleerd :p
Misschien niet altijd de snelste manier voor sommigen, voor mij pakt het altijd wel aardig uit.

Er is ergens een php introductie als ebook, gratis en legaal, te vinden maar ik kan er even niet meer op komen waar die staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
'PHP5 Het complete handboek' heb ik vorige week besteld bij Academic Service. Ik moet alleen nog het boek krijgen, aangezien ze deze nog niet op voorraad hadden.

Aangezien ik toch meer met PHP en SQL wil gaan werken, leek mij dit een goed boek om PHP en SQL beter te begrijpen.

Op school(ROC Aventus) werd ik er niet veel wijzer van. Vooral PHP.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic_Jack op 25-04-2006 08:27 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
prototype schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:58:
Dat kan korter/onderhoudbaarder uiteraard ;)

[...]

Overigens ben ik zelf ook bezig met een boek te schrijven over PHP, maar het voldoet niet aan je eisen vrees ik ;) Het is namelijk engelstalig ;) Dit heb ik gedaan omdat ik tot de conclusie ben gekomen dat er geen echt goede PHP boeken zijn, noch nederlandstalig noch engelstalig. De boeken die er zijn beschrijven vooral de standaard library functies, en bar weinig over de taal en de technieken omtrent het gebruik van zekere methodieken als OO en design patterns. Dat is jammer, want dergelijke boeken komen eigenlijk neer op het effectief kopieren van de manual, beetje kansloos dus.
Nope zover wil ik denk ik nog niet gaan :D. maar goed iniatief dough... Misschien heb ik hier wat later iets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Mystic_Jack schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:26:
[...]

'PHP5 Het complete handboek' heb ik vorige week besteld bij Academic Service. Ik moet alleen nog het boek krijgen, aangezien ze deze nog niet op voorraad hadden.

Aangezien ik toch meer met PHP en SQL wil gaan werken, leek mij dit een goed boek om PHP en SQL beter te begrijpen.

Op school(ROC Aventus) werd ik er niet veel wijzer van. Vooral PHP.
Deze staat gelijk aan PHP5 the bible toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
maar het word dus wel aangeraden met mijn nihiele Programmerings kennis om een boek aan te schaffen over PHP5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
pEeDy16 schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:27:
[...]

Ik was toen niet thuis, vandaar wat minder info, maar heb hem nu voor me. Het boek heet "Dynamische websites met PHP" van Ward van der Put van uitgeverij Easy Computing (ISBN# 90-456-3763-4).

*Knip
Net de Inhoudsopgave bekeken. en duurt wel lang voordat ze echt bij de Syntax en dergelijke aankomen. maar al bij al ziet dit er erg goed uit !
en niet duur :
http://www.nl.bol.com/is-...004002616523&Section=BOOK

[ Voor 19% gewijzigd door Vecodo op 25-04-2006 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
flashin schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:00:
*Knip
Er is ergens een php introductie als ebook, gratis en legaal, te vinden maar ik kan er even niet meer op komen waar die staat.
Bedoel je deze :

Gratis e-book, Power PHP5 Programming: http://www.phptr.com/cont...downloa...47149X_book.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

roy2001 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:52:
maar het word dus wel aangeraden met mijn nihiele Programmerings kennis om een boek aan te schaffen over PHP5 ?
Ja, je moet ergens beginnen, en een boek lee[r/s]t altijd beter dan vanaf je scherm.

Zodra je een béétje kunt programmeren, is de basis van PHP een eitje, en gaandeweg leer je er steeds meer van.

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
PHP5 Het complete handboek (PHP5 Bible, ja) heb ik al, en het is een zeer goed boek.
Ze gaan vanaf de grondbeginselen tot in supergeavanceerd programmeren.

Echt een boek die ik iedereen aanraad om mee te beginnen.
Helaas staan er soms wel spelfoutjes in :P

Bijv.:
// hier staat een regel code

Hiermee wordt een cookie met de naam membername ongesteld op de waarde...

Ahum.
Maar er staan gigantisch veel voorbeelden in, snap je iets niet?
Dan tik je de code over en ga je experimenteren.
Toch heeft het boek wel een aardig prijskaartje :X
Maar met 1060 bladzijden en een gigantisch register, wilde ik er wel zoveel geld voor neertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Er blijven tot nu toe 2 boeken over :
"Dynamische websites met PHP"
"Basis Cursus PHP5"

De PHP Bible klinkt echt super, maar wil eerst ondervinden of PHP wel mijn taal is, en of het me kan blijven boeien voordat ik hem aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 15:00

joggie

Wie niet gek is, is saai

persoonlijk vind ik onderstaande boeken wel aardig om eens door te nemen. Ze gaan alleen wel wat verder als de basis ;)

http://www.vanduurenmedia.nl/titel.asp?ID=124
http://www.vanduurenmedia.nl/titel.asp?ID=100

Ik denk dat je zo een boek meer als een 'best practice' moet (lees mag) lezen. Iemand heeft dat boek geschreven met waarschijnlijk zijn mening over hoe het moet...en dan is het leuk om er zelf over na te gaan denken :D

Om zowieso een beetje actueel te blijven, is het aan te raden om http://www.php.net in de gate te houden.

Joggie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Op digg stond vandaag een site met een lijst van 195 boeken. Er staan ook een aantal php boeken tussen en best goede als je het mij vraagt.

195-free-online-programming-books

Systeem | Garmin Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Brakkie schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:40:
Op digg stond vandaag een site met een lijst van 195 boeken. Er staan ook een aantal php boeken tussen en best goede als je het mij vraagt.

195-free-online-programming-books
Dank je wel voor deze bijdrage. en zal hier eens nakijken. maar ik leer nu eenmaal liever uit een boek dan vanuit een scherm. en liever nederlands talig van en plaats engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163663

Er zijn genoeg ebooks te vinden op het net normaal gezien!

Ook warez aanbieden via mail is niet toegestaan op GoT. Je hebt inderdaad een mailtje in je inbox, maar met een iets andere tekst dan je verwacht.

[ Voor 63% gewijzigd door NMe op 25-04-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
ik heb de basiscursus php 5. Ik heb het vooral gekocht omdat we op vakantie waren en ik wat te lezen wilde hebben.... Maar het boek is goed te lezen en te volgen voor de beginner. Als naslagwerk gebruik is php.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
ik heb het volgende boek besteld :

Dynamische Websites met PHP 5 + CD-ROM
Voornamelijk door de CD-rom ( dat is altijd leuk ;) )
en omdat ik daarvan de inhoudsopgave heb mogen bekijken ! en zag er veel belovend uit. ik zal jullie zeker laten weten hoe het is bevallen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

roy2001 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:32:
ik heb het volgende boek besteld :

Dynamische Websites met PHP 5 + CD-ROM
Voornamelijk door de CD-rom ( dat is altijd leuk ;) )
en omdat ik daarvan de inhoudsopgave heb mogen bekijken ! en zag er veel belovend uit. ik zal jullie zeker laten weten hoe het is bevallen !
Oh, oh... Gooi die CD-ROM alsjeblieft weg :P

Code overtypen werkt gewoon het beste om de syntax te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dip
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-01-2023

dip

shut up ulé

Ik snap niet waarom je perse een nederlandstalig boek wilt hebben.
Nederlandstalige boeken zijn veelal minder volledig en vaak slecht vertaald.

It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06 15:04
Misschien beetje laat maar hier ook een goed ebook daar heb ik al veel in geleden en allemaal goed uitgelegd voor de newbs :)

http://hudzilla.org/phpbook/index.php

[ Voor 30% gewijzigd door Galactic op 23-05-2006 17:10 ]

Pagina: 1