Ik ben vanmiddag begonnen met het programmeren in Visual Basic, om precies te zijn met Visual Basic 2005 Express Edition (jep, het moet wel gratis kunnen natuurlijk
). Nu ben ik wel enigszins bekend met het programmeren (in PHP en HTML/Javascript), maar het grafische programmeren zoals je in Visual Basic doet is nieuw voor mij. Nu wil is dus een goed boek aanschaffen, die mij helpt met mijn eerste stapjes. Ik ben eens op Bruna.nl gaan rondsnuffellen en vond daar dit boek: Basiscursus Visual Basic 2005 Express Editie uit de Basiscursus reeks van Academic Services, voor een goede prijs. Nu heb ik van mensen gehoord dat de boeken van Academic Services over het algemeen vrij goed zijn, zeker voor de beginners, maar geldt dat ook voor dit boek? Wat ik eigenlijk wil vragen, wat zijn jullie ervaringen met boeken voor Visual Basic 2005 Express Edition? Wat is een aanrader en wat niet (en waarom wel/niet)? Even voor de duidelijkheid, ik ben een beginner, dus het moet geen complete naslaggids zijn, maar een boek met HowTo's en tutorials, gericht op beginners.
ps: Als dit topic beter past in Programming of ergens anders, merk ik het vanzelf wel
ps: Als dit topic beter past in Programming of ergens anders, merk ik het vanzelf wel
[ Voor 6% gewijzigd door Glaanie op 24-04-2006 15:39 ]