Dag iedereen,
ik zit met de volgende situatie in het bedrijf:
We hebben 8 computers waarvan de schermen zichtbaar zijn naar de bezoekers toe.
Deze tonen afwisselend sfeerfoto's/publiciteit/ enzovoort. PC's zijn oude bakken met W2K (denk PII).
Nu is het zo dat deze pc's constant aan liggen dag in dag uit (dus snachts ook fotootjes
). Ik gebruik VNC om vanaf mijn desk de pc's te sturen. Om energie te besparen zou het ideaal zijn moest ik deze PC's op sluitingsuur in slaapstand knn zetten en bij openingsuur terug aan zetten.
Ik heb wat gezocht op google naar freeware programma's maar ik vind niet onmiddellijk ééntje met
een scheduler om taken te plannen. Misschien heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?
Het is niet nodig dat ik met 1 programma deze taken via LAN uitvoer. Ik zal al blij zijn als ik dit
op één pc aan de praat krijg.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
groetjes
Wouter
ik zit met de volgende situatie in het bedrijf:
We hebben 8 computers waarvan de schermen zichtbaar zijn naar de bezoekers toe.
Deze tonen afwisselend sfeerfoto's/publiciteit/ enzovoort. PC's zijn oude bakken met W2K (denk PII).
Nu is het zo dat deze pc's constant aan liggen dag in dag uit (dus snachts ook fotootjes
Ik heb wat gezocht op google naar freeware programma's maar ik vind niet onmiddellijk ééntje met
een scheduler om taken te plannen. Misschien heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?
Het is niet nodig dat ik met 1 programma deze taken via LAN uitvoer. Ik zal al blij zijn als ik dit
op één pc aan de praat krijg.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
groetjes
Wouter
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 14:42 ]