Toon posts:

hoe heet deze (lcd?) techniek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.070 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een techniek om op een grote oppervlakte (tientallen m2) beelden te kunnen projecteren op flinterdun, buigzaam beeldscherm. Weet iemand hoe zo'n techniek heet of dat sowieso al bestaat of kent iemand personen/merken die mij daar meer over kunnen vertellen?

bedankt alvast!

Steven

Verwijderd

ik dacht dat die techniek een beamer / projector heet :+

als je een beetje beamer koopt dan kan je al gauw bioscoopformaat projecteren :)

voor de rest is er volgens mij geen buigzaam materiaal dat je en op een pc kan aansluiten en beeld kan weergeven....

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoek eens op FOLED's :)

Flexible Organic Light Emitting Diodes :)

[ Voor 50% gewijzigd door Atlas op 24-04-2006 20:03 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 17:23

markvt

Peppi Cola

En als je het op een laken projecteerd is het nog buigbaar ook :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

markvt schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:03:
En als je het op een laken projecteerd is het nog buigbaar ook :)
Heb jij een laken van "tientallen m2" dan? ;) En sowieso beweegt het beeld niet echt mee als je projecteerd, en je vervormd het laken. Het beeld vervormd dan alleen maar :)

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49

BCC

Projectie TV

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dia-Projector :)

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:03:
Zoek eens op FOLED's :)

Flexible Organic Light Emitting Diodes :)
Zoiets bedoel ik inderdaad ja! Misschien was ik een beetje onduidelijk door het woord projectie te gebruiken, maar ik bedoel dus een inderdaad een 'buigbare' lcd techniek. Ik weet dat er in mei iets uit de laboratoria van philips gaat rollen, maar ik heb die techniek NU al nodig voor een project met een groet doek van 20x10 (nee, geen hobby-project natuurlijk, maar 'werk' ;-)'

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:30:
[...]
Zoiets bedoel ik inderdaad ja! Misschien was ik een beetje onduidelijk door het woord projectie te gebruiken, maar ik bedoel dus een inderdaad een 'buigbare' lcd techniek. Ik weet dat er in mei iets uit de laboratoria van philips gaat rollen, maar ik heb die techniek NU al nodig voor een project met een groet doek van 20x10 (nee, geen hobby-project natuurlijk, maar 'werk' ;-)'
Nou, dan heb je pech want het is er nog niet zoals jezelf schrijft.

ARME AOW’er

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:07:
[...]

Heb jij een laken van "tientallen m2" dan? ;) En sowieso beweegt het beeld niet echt mee als je projecteerd, en je vervormd het laken. Het beeld vervormd dan alleen maar :)
Ik zou bij Omo eens vragen of ze dat grootte ;) kleed hebben van die reclame van vroeger?

Wie herinnerd dat zich nog?

@Guardian Angel: Kan je nagaan hoe goed reclame werkt .... O-)

[ Voor 9% gewijzigd door vinnux op 25-04-2006 11:38 ]

Verwijderd

Stond ooit wel een stukje in de kijk over, paar jaar geleden. Maar of je daar nog aan kan komen :Y)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
Dat was van Witte Reus

ARME AOW’er

Verwijderd

maar als je het nu wilt kun je beter beamers gebruiken want oled, foled, sed die technieken zijn nog lang niet in productie en al helmaal niet op die maat.

en als je niet wilt dat het beeld wegvalt als je ervoor staat zou je van achter kunnen projecteren of heel veel plasmaschermen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 16:48 ]

Pagina: 1