The Sims Beestenboel start niet goed op

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 14:26
Bij een collega ben ik het spel sims beestenboel aan het installeren.
Eerst heeft het een heel raar probleem, namelijk met het programma start.exe dat door de autorun gestart word. Als ik bij dat programma de optie kies om te installeren start hij iets wat te maken heeft met zijn all in one printer en geeft hij een conflict met de printer.

Dit heb ik omzeild door in een andere directory het installatie programma zelf te starten.

Dat ging allemaal vlekkeloos en ik dacht dat Sims beestenboel was geinstalleerd. Maar helaas als ik het nu opstart krijg ik alleen het begin scherm te zien en daarna sluit het zichzelf.

Ik heb al geprobeert om de firewall en de virusscanner uit te schakelen zoals in het boekje werd geoppperd, helaas helpt dit ook niet.

Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen of waar ik zou kunnen zoeken?

Opleiding Brandveiligheid

Verwijderd

Pakket al volledig geupdate?

Heb dit ook een keer meegemaakt met Starcraft. Bleek dat me pc vol stond met spyware. Opgeschoond en herinstall. Dat was in dat geval de oplossing.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 15:27 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV :)

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 14:26
Crash schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:05:
Ik verplaats je topic even naar SPV :)
Dankje! Ik had niet goed gelezen idd
Ik had ook een andere mod al gemailt met de vraag te verplaatsen maar jij bent sneller ;)

Het is inmiddels opgelost. Het bleek dat de collega per engelijk iets had aangevinkt zodat hij in windows 95 compatibilitie modus gedraait werd.

Opleiding Brandveiligheid