nieuw systeem (volgens topic regels:))

Pagina: 1
Acties:

• chiefchain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 21:00
Ben net fijntjes gewezen op de topic regels vandaar dat ik het even overnieuw ga doen:

Mijn budget is 1500 euro en ik wil binnen 4 weken een nieuw systeem gaan kopen.
het doel van het systeem is voornamelijk gamen.

Nu heb ik er een beetje verstand van maar niet veel vandaar dat ik jullie hulp nodig heb.

op het oog heb ik het volgende (ik heb nog geen merken omdat ik daarbij advies wil)

Een asus a8 n moederbord
7900 GT Grafische kaart
2 gigabyte geheugen
Amd 64 X2 4400
160 gigabyte harde schijf

SPECIFIEKE VRAGEN
Vraag "1:
Welk merk grafische kaart raden julie aan? hij moet stil zijn en ik ga niet overklokken

Vraag 2
is mijn creative x-fi geluidskaart gekocht in november compatible met het systeem?

vraag 3
welk geheugen merk is het beste voor games en met welke snelheid. Is 2 gigabyte wel genoeg met het oog op de toekomst?

vraag 4
is de 4400 X2 processor de juiste keus wat betreft snelheid prestatie en prijs of zouden jullie een 3800+ nemen?

vraag 5
Wat is een goed merk van harde schijven, ook hier geld stil en snel

bedankt alvast
paul

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Vraag 1: Geen idee, als je zelf wil knutselen met 3rd party koeloplossingen maakt het niet zoveel uit.

Vraag 2: Ja, is cool dingetje

Vraag 3: Proberen met een lage latency te krijgen. Het beste zijn modules van fabrikanten zelf (corsair, infineon)

Vraag 4: 3800+ is sneller totdat de spelfabrikanten hun spellen hebben geoptimaliseerd voor multicore

Vraag 5: Samsung en Seagate maken momenteel de stilste

Geen Ping, wel Pong

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Ik weet ook dat Western digital een paar leuke schijfjes maakt voor een best redelijke prijs.

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Sorry dat ik dubbelpost , maar ik kan mijn post niet editen wegens geldende restricties bij mijn browser.

Maar als je meer waarde hecht aan snelheid dan aan stilte kan ik een Raptor aanraden
Raptor
De raptor schijven zijn retesnel en nu die nieuwe serie zijn ze ook nog eens wat minder klein

"Stilte, een gat in het geluid...."