FF de koe geinstalleert op een pc van een vriend. P3 600/128sdram. Alleen deze koe heeft geen honger slechts :(64 hapjes in 36 uur:(. Tips please. Want dit schiet niet op voor DPC.
Als je 64WU's bedoeld dan is dat extreem weinig:
Check even het volgende:
1. Keyboard software geladen? (disablen)
2. Power-save-settings dermate ernstig dat hij in hibernate modues gaat? (disablen)
Overige TSR's ?
Check even het volgende:
1. Keyboard software geladen? (disablen)
2. Power-save-settings dermate ernstig dat hij in hibernate modues gaat? (disablen)
Overige TSR's ?
DSmarty ik kijk hier morgen even naar.ThnxOp woensdag 24 januari 2001 21:24 schreef c_OOl het volgende:
FF de koe geinstalleert op een pc van een vriend. P3 600/128sdram. Alleen deze koe heeft geen honger slechts :(64 hapjes in 36 uur:(. Tips please. Want dit schiet niet op voor DPC.
marble 64 workunits
Verwijderd
64 wu is niet zo weinig haalt mijn pentium 120 ook LOL 
Klopt niet dus, hoop dat je het kan fix-en
Mijn PII 333 mhz haalt ongeveer het dubbele (hahahaha) echt vooruit te branden is ie dus helaas nietOp woensdag 24 januari 2001 21:53 schreef Larkie het volgende:
64 wu is niet zo weinig haalt mijn pentium 120 ook LOL
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Overigens heeft mijn pa een laptop met pIII 600 mhz. Al weet ik zijn interne geheugen niet, maar het gevalletje draait zo'n 600 WU's per 24 uurOp woensdag 24 januari 2001 21:24 schreef c_OOl het volgende:
En dus niet 64 in 36 uur :-)
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
wat doet dit bakkie nog meer? coolcpu oid? (die dingen zijn HEEL slecht), keyboard software voor multimedia is 10% op p400 (nieuwste versie niet meer bij mijOp woensdag 24 januari 2001 21:24 schreef c_OOl het volgende:
Verwijderd
Wat oVeRLoaD probeert te zeggen in het kort: Verwijder alle software, behalve het OS en de d.net client.
Verwijderd
Overload: Haal als de bliksem alle processortijd vretende programmatuur van je systeem af!!! Ben je helemaal gek geworden
Verwijderd
Zo snel heeft die van mij nog nooit gegrazen!!!!!!!!Op woensdag 24 januari 2001 21:24 schreef c_OOl het volgende:
Pagina: 1