Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lexaan mat maken?

Pagina: 1
Acties:

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 14:01
Op Casejunkies live heb ik iets laten graveren in mijn computer kast namelijk mijn nickname, hierbij zijn alleen de outlines van de nickname gegraveerd. Dit is dus in Lexaan gedaan, en blijkbaar ging dit niet heel goed omdat lexaan snel smelt. Nou wilde ik de letters dus "opvullen" doormiddel van ze mat te maken met dus niet meer goed doorschijnend. Enig idee hoe ik dit het best kan doen?
Ik had een maf idee om alles af te plakken rondom de letters en met zeeer licht schuurpapier de letters een beetje te schuren. Maar dit zal denk ik niet zo mooi worden. :+

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Volgens mij kun je hiervoor aceton gebruiken. Is misschien wel een beetje lastig alleen de gebieden 'frosted' te krijgen welke je wilt

[ Voor 69% gewijzigd door frickY op 24-04-2006 10:18 ]

• mexwall
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 12:11
ALs je waterproof schuurpapier neemt van korrel 1500 of hoger dan kun je het netjes mat schuren zonder krassen.

Verwijderd

Goed afplakken en wat aceton erover lijkt mij.

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
nope... met aceton en afplakken gaat het niet lukken. Het aceton blijkt namelijk niet alleen tussen de afgeplakte gebieden.. door cappilaire werking zuigt het ook een stukje onder het plakband... wordt dus ook lelijk... Ik zou het met op maat geknipt frosted-folie doen... dus niet echt, maar wel recht.

U vraagt, wij antwoorden.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zandstralen :)

Doe ik regelmatig voor mezelf en anderen en dat gaat prima op glas, lexaan en acryl.

Gaat het toevallig om dat stackerzijpaneel met standaard coolermaster window? Daar stond ik toen ook nog even bij ;)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11 14:01
Ja _ferry_ daar gaat het om :P Vind het nu allemaal een beetje zwakjes oplichten zelfs in het pikke donker ziet je er niets van vandaar volledig "opvullen met frost" ;)

[ Voor 53% gewijzigd door BioHazard op 24-04-2006 13:43 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Ik tik deze ook even omhoog hoor, hoe is je belichting geregeld ? Je kunt voor het sterkste effect het beste een CCFL aan de zijkant naast je window plaatsen, zodat het plexi van de zijkant belicht wordt.

Hoewel ik het niet echt diep gegraveerd had had ik toch wel het idee dat het diep genoeg was om op te lichten...

Ja, ik zat daar te graveren :)
Pagina: 1