Tweakers,
Laatst heb ik een maxtor diamondmax 10 aangeschaft van 80gb. Deze schijf heb ik aangesloten aan een verouderde pc, waardoor hij niet de volledige 80 gig aan capaciteit weergaf. Toen heb ik de schijf mbv maxblast omgezet naar andere LBA instellingen, zodat hij voortaan weergegeven werd op 31.4 gig.
Sinds vorige week gebruik ik dezelfde schijf icm een spire gigapad externe schijf behuizing. De schijf sluit ik aan aan de usb poort van mijn toshiba tecra a3x
. Maar nu ziet windows de schijf nog steeds op 31,4 gig. Dus weer aan de slag gegaan met maxblast, maar nu krijg ik de schijf niet terug naar de originele grootte van 80 gb. Maar dat moet toch automatisch gaan?
De jumpers staan op master, zoals aangegeven stond op de spire behuizing.
Hoe krijg ik mijn schijf terug op 80 gigabite?
Laatst heb ik een maxtor diamondmax 10 aangeschaft van 80gb. Deze schijf heb ik aangesloten aan een verouderde pc, waardoor hij niet de volledige 80 gig aan capaciteit weergaf. Toen heb ik de schijf mbv maxblast omgezet naar andere LBA instellingen, zodat hij voortaan weergegeven werd op 31.4 gig.
Sinds vorige week gebruik ik dezelfde schijf icm een spire gigapad externe schijf behuizing. De schijf sluit ik aan aan de usb poort van mijn toshiba tecra a3x
De jumpers staan op master, zoals aangegeven stond op de spire behuizing.
Hoe krijg ik mijn schijf terug op 80 gigabite?