Ik ben al een tijd overgeswitcht van een ati radeon 9800 naar een geforce 6800 gt. heb er eerst driver cleaner overheen gegooit en heb toen de kaart ingebouwd en de drivers geinstalleerd. ik heb ook al omega drivers en nog een custom driver geprobeerd.
het probleem is dat de kaart ondermaats presteert. hij haalt geen normale fps in games als call of duty 2/oblivion/world of warcraft terwijl zelfs mijn 9800 sommige games beter afspeelde.
Het gaat om een
PNY geforce 6800 GT
256 mb geheugen.
het alles is AGP op een ASUS p4p800 moederbord.
de andere hardware aanwezig is.
Pentium 4 3.4ghz HT
1024 mb ram
300 gb hdd
k gebruik op dit moment de nieuwste official nvidia drivers en haal ongeveer 5 fps in world of warcraft raids en 20 buiten in de game. Quake4 haalt de 60 fps niet met een heel erg gestripte config(lijkt meer op quake2 dan quake4). Call of duty 2 is onspeelbaar door de schokken.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet want ik loop hier al heel lang mee te kloten.
het probleem is dat de kaart ondermaats presteert. hij haalt geen normale fps in games als call of duty 2/oblivion/world of warcraft terwijl zelfs mijn 9800 sommige games beter afspeelde.
Het gaat om een
PNY geforce 6800 GT
256 mb geheugen.
het alles is AGP op een ASUS p4p800 moederbord.
de andere hardware aanwezig is.
Pentium 4 3.4ghz HT
1024 mb ram
300 gb hdd
k gebruik op dit moment de nieuwste official nvidia drivers en haal ongeveer 5 fps in world of warcraft raids en 20 buiten in de game. Quake4 haalt de 60 fps niet met een heel erg gestripte config(lijkt meer op quake2 dan quake4). Call of duty 2 is onspeelbaar door de schokken.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet want ik loop hier al heel lang mee te kloten.