Ik heb een koetje geinstalleerd en heb een verdacht lage key rate. Dus daarom heb ik maar een meet proggie ge instaleer en die zecht dat mijn dnet client maar 60 procent van mijn cpu gebruikt. En ik heb gewoon 20 % idle cpu tijd over hoe kan ik dit oplossen
Gebruik je de pc ondertussen ook voor andere dingen? Zo nee, probeer eens de priority van de client hoger te zetten, ipv 'idle'.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
(Niet aan te raden onder Windows...)Op woensdag 24 januari 2001 21:19 schreef Super_Ikke het volgende:
Gebruik je de pc ondertussen ook voor andere dingen? Zo nee, probeer eens de priority van de client hoger te zetten, ipv 'idle'.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Hehe ik bedoel ook niet op z'n hoogst zetten, maar gewoon een treetje hoger, anders grote kans dat windows crasht ja 
Maar je zou ook kunnen kijken met een taakmanager (taskinfo2000 bv.) of er ergens wat hidden progjes draaien.
Maar je zou ook kunnen kijken met een taakmanager (taskinfo2000 bv.) of er ergens wat hidden progjes draaien.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
DIe priority heb ik al wat hoger gezet en dat werkt helemaal neit denk dat ik maar geproberen om de nieuwste dnetc client te instaleren mischien werkt ie dan wel maar ik vindt het zelf ook errig vaag
Verwijderd
Heb je een OpenGL screensaver die vaak aanstaat, of heb je taskmanager vaak open terwijl volgens je .ini de koe dan moet gaan maffen ?
Ik heb gelezen dat er met die multimedia toetsenborden ook problemen zijn..
Software van de toetsenbord uitzetten schijnt te helpen..
Nope Ik heb een normaale toetsenboard en geen screensaver. Het probleem is gewoon dat mijn koe niet alle idle cpu tijd gebruikt die er is. Ik heb nog 20% cpu tijd over voor de rest is alles normaal
klopt, k heb Touchmanager voor mijn multimedia knoppies... pasgelee (eergisterOp donderdag 25 januari 2001 11:54 schreef Krypt het volgende:
Ik heb gelezen dat er met die multimedia toetsenborden ook problemen zijn..
edit:
touchamanager is voor keyboards van Silitek/LiteOn (zie sticker onder je toetsenbord)
touchamanager is voor keyboards van Silitek/LiteOn (zie sticker onder je toetsenbord)
Ik heb een normaale toetsenboard zonder windhoos toetsen en 20% idle cpu tijd maar koetje wil die maar niet gebruiken
Mischien heb je wel last van een worm dus moet je ff kijken bij http://www.distributed.net daar kan je meer info over vinden
Gebruik WINTOP om te kijken wat er allemaal precies op je compu aan het draaien is.
Dit tooltje kan je vinden in de Microsoft Kernel Toys.
Kan je precies zien waar je tijd heen gaat, en hoef je niet eens performance-logfiles aan te maken.
edit : url naar kerneltoys
Dit tooltje kan je vinden in de Microsoft Kernel Toys.
Kan je precies zien waar je tijd heen gaat, en hoef je niet eens performance-logfiles aan te maken.
edit : url naar kerneltoys
Heb ik gebruikt dat proggie en dan geef ie gewoon aan dat ie ongeveer 20 tot 30 idle cput ijd gebruikt terwijl mijn koetje ongeveer 60 a70 procent gebruikt. Hoe kan dat is de vraag
Pagina: 1