[GoT] Korpo Trackmania server

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 15:13
Ik heb zojuist in een ander topic aangegeven dat ik net mijn eigen trackmania server draaiende heb gekregen genaamd [GoT] Korpo Stunt. Mijn bedoeling is om op deze server alleen maar costum stunt challenges te draaien. Momenteel is hij even down omdat er iets te bizarre banen opstonden.

Mijn doel, de gehele server aanpassen naar de wensen van de overige Gotters.

Dus wat ik aan jullie wil vragen is

Hoeveel races?
Als ik er 500 ingooi kan niemand de banen leren kennen lijkt mij ook niet echt leuk.

Hoelang?
De meeste servers zijn 6 tot 8 minuten, ik draai momenteel 6.

Hoe moeilijk?
Ik draai nu een paar knettermoeilijke tracks die niet door iedereen gewaardeerd worden en ik wil de server voor iedereen speelbaar maken.

Hoeveel spelers?
Momenteel zijn het er 12. Ik heb een 20 mbit wanadoo lijn met een stabiele upload van 1mbit

Hoeveel spectators?
Staat nu op standaard settings maar volgens mij waardeert niet iedereen spectators op de server omdat het best laggy kan worden.

Wat natuurlijk ook leuk is, is een link naar een goeie baan.

Ik hoop dat ik op al deze vragen een antwoord kan krijgen zodat ik een leuke server voor jullie kan gaan opzetten.

De server is momenteel down omdat ik nog met wat banen aan het rommelen ben.

Hou het gezellig en alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je het hosten van spullen aan de wat snellere lijnen in het datacenter over moet laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 15:13
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:38:
Ik denk dat je het hosten van spullen aan de wat snellere lijnen in het datacenter over moet laten ;)
Het draaide met 10 man als een tiet en ik doe dit ook maar vrijwillig voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een enkele server is niet een apart topic waard. Er zal namelijk geen discussie over kunnen ontstaan.

Het is me niet duidelijk om welke Trackmania dit gaat (waarschijnlijk TM: Nations), maar je zou het feit dat er een server is kunnen melden in het desbetreffende topic.

Dit topic is gesloten.