Toon posts:

CS server op inet onzichtbaar!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar lang een Debian Linux Counter-Strike 1.6 server gehad achter een router, en met de juiste poorten open werkte dat altijd. Nu ben ik verhuist en zit ik met dezelfde server achter een andere router, daar heb ik ook alle benodigde poorten geopend, toch is de server niet zichtbaar.

Mensen kunnen wel connecten als ik ze het IP adres geef, maar de server verschijnt niet uit zichzelf in de steam serverlist. Ook is ie niet te vinden met gametiger.net.

Iemand suggesties?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je bent verhuisd, met een andere router, en wellicht ook een andere ISP?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-04 13:57
Misschien dat steam hun poorten gewijzigd hebben?

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:00:
Je bent verhuisd, met een andere router, en wellicht ook een andere ISP?
Ook een andere ISP inderdaad, eerst adsl met xs4all, nu chello kabel.
DeepFreeze.NL schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:01:
Misschien dat steam hun poorten gewijzigd hebben?
Lijkt me niet, heb de steam forums al afgezocht en kon er niet over vinden. Dan zouden alle bestaande servers er last van moeten hebben en zou er ook wel wat over te vinden zijn.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04 12:45
Ik meende dat ze een heartbeat-functie hadden. Staat die aan?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

check gwn je poorten, mijn server is ook niet te vinden op internet, maar als ik mijn ip aan iemand geef kan die toch gwn joinen.

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:18:
Ik meende dat ze een heartbeat-functie hadden. Staat die aan?
Jep, instellingen zijn hetzelfde als op het vorige adres waar alles gewoon werkte.
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:21:
check gwn je poorten, mijn server is ook niet te vinden op internet, maar als ik mijn ip aan iemand geef kan die toch gwn joinen.
Dat weet ik dat staat ook in de TS, maar ik wil gewoon een volle server waar iedereen op kan, ook onbekenden. En aan de poorten kan het niet liggen want de router heeft ook een instelling (DMZ) waardoor je alle poorten open kan zetten op 1 pc, als ik die instel op de server pc dan verandert dat niets.

Verwijderd

Topicstarter
kick
Pagina: 1