Ik ben nu bezig met een class te schrijven waarmee ik email mee kan versturen. Nou heb ik dus een array waar alle email adressen in staan en die wil laten zien door middel van een foreach lus. Alleen hij gaat de lus helemaal niet in. En de array is niet leeg want als ik met var_dump mn array laat zien dan staat alles er netjes in.
Dit is de code van mijn lus die de gegevens moet laten zien:
Dit levert dus niks op. Dit krijg ik met var_dump, misschien dat jullie er iets aan hebben.
Volgens mij zou het dus gewoon moeten werken maar ik krijg het echt niet aan de praat. Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan zeg maar!
Alvast bedankt.
Dit is de code van mijn lus die de gegevens moet laten zien:
PHP:
1
2
3
4
| foreach ($this->arRecipientCollection as $strRecipientIdentifier => $objEmailRecipient) { print "NAME: " . $objEmailRecipient->getRecipientName() . "<br />"; print "EMAIL ADDRESS: " . $objEmailRecipient->getRecipientAddress() . "<br />"; } |
Dit levert dus niks op. Dit krijg ik met var_dump, misschien dat jullie er iets aan hebben.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| object(EmailRecipientCollection)#2 (3) { ["_members:private"]=> array(3) { ["Test 1 "]=> object(EmailRecipient)#4 (2) { ["recipient_name:private"]=> string(6) "Test 1" ["recipient_address:private"]=> string(16) "dasd@example.com" } ["Test 2 "]=> object(EmailRecipient)#5 (2) { ["recipient_name:private"]=> string(6) "Test 2" ["recipient_address:private"]=> string(17) "sadas@example.com" } ["Test 3 "]=> object(EmailRecipient)#6 (2) { ["recipient_name:private"]=> string(6) "Test 3" ["recipient_address:private"]=> string(16) "sada@example.com" } } ["_onload:private"]=> NULL ["_isLoaded:private"]=> bool(false) } |
Volgens mij zou het dus gewoon moeten werken maar ik krijg het echt niet aan de praat. Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan zeg maar!
Alvast bedankt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 22:19 ]