Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar neon lichtsnoer maar hoe heet het?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 12:21
(jarig!)
Ik ben voor een feest aanstaande zaterdag op zoek naar een bepaald soort lichtsnoer, daar zitten geen lampjes in maar is een soort van neon.
Ik heb wel hoofdtelefoons gevonden met die concept maar niet gewoon snoer. Heb al aardig google misbruikt maar kom telkens weer uit bij de welbekende lichtsnoeren die je aan je huis kan hangen.
Iemand een idee waar dit te koop is en hoe aan te sturen?
Ik zoek ondertussen verder!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:32

Nick Name

SinFest!

Bedoel je misschien el- of glow-wire?

edit: wat voorbeeldjes http://images.google.nl/i...l&q=el%20wire&sa=N&tab=wi

[ Voor 55% gewijzigd door Nick Name op 23-04-2006 21:04 ]

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• Uberprutser
(jarig!)
Schijt, zit ik vanaf half zeven naar te zoeken 8)7
Nu nog een winkel in NL vinden maar nu ik weet hoe het heet zal dat wel makkelijker gaan!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 14:32
Via inkoopacties kun je er vaak goedkoop aankomen 8)

[ Voor 30% gewijzigd door DarthPlastic op 23-04-2006 21:10 . Reden: bietje verduidelijkt :) ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Uberprutser
(jarig!)
DarthPlastic schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:09:
Via inkoopacties is het vaak goed te doen.
Nadeel is de korte termijn dat ik het nodig heb :)
Moet een DJ booth even opfleuren en ik dacht dit is wel mooi dan.
Misschien ook nog even kijken naar oranje blacklightverf ofzo.

Verwijderd

Deze worden oa verkocht door PowerParts, voor 150cm betaal je 10,60€ en voor 250cm a 15,49€. PlugPlay verkoopt deze ook, maar dan op de losse meter, en je moet de inverter zelf solderen (is beetje werk, als je weet hoe het moet, wel wat gepriegel). Per inverter mag je 5meter snoer voeden (meen ik uit mijn hoofd).

Maargoed.
Pricewatch search
Google
Zoeken is moeilijk ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 21:20 ]

• Uberprutser
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:14:
Deze worden oa verkocht door PowerParts, voor 150cm betaal je 10,60€ en voor 250cm a 15,49€. PlugPlay verkoopt deze ook, maar dan op de losse meter, en je moet de inverter zelf solderen (is beetje werk, als je weet hoe het moet, wel wat gepriegel). Per inverter mag je 5meter snoer voeden (meen ik uit mijn hoofd).

Maargoed.
Pricewatch search
Google
Zoeken is moeilijk ;)
Volgens mij is het heel moeilijk ja na een paar uur slaap deze week :|
Lekker mijn tijd zitten verkloten maar goed.
Ik ga is op zoek naar hoeveel meter je per inverter kan doen en een how to make guide.
Nou ja, laat ik dat morgen maar is doen en is een paar extra uurtjes slaap pakken :+

• madwizard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2024

madwizard

Missionary to the word of ska

Mediamarkt had het ook een tijdje geleden, misschien nog steeds. Weet alleen niet hoe duur het is daar.

www.madwizard.org

• Uberprutser
(jarig!)
madwizard schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:30:
Mediamarkt had het ook een tijdje geleden, misschien nog steeds. Weet alleen niet hoe duur het is daar.
Probleem is nu vooral het aantal meters wat ze verkopen; wil toch wel 5 meter aan een stuk hebben.
Budget is niet zoon probleem maar moet wel een beetje betaalbaar blijven :)
Liefste zou ik het op rol zien eigenlijk.

En de kleur oranje :+

[ Voor 3% gewijzigd door Uberprutser op 23-04-2006 21:33 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, el-wire dus, en uiteindelijk is er vrij makkelijk aan te komen als je ff yer olde elektrozaken afgaat.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.