Font manager met FF zoekfunctie

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:48
Ik gebruik nu Suitcase 9.2 en heb ontzettend veel fonts. Nu loopt Suitcase daardoor al niet echt heel erg lekker en ben ik niet echt kapot van het programma zelf.

Nu heb ik zelf al wat zitten zoeken en er zijn tal van programma's (hier een goed overzicht), maar ik heb er nog geen 1 gevonden die ook een zoekfunctie heeft zoals Firefox en iTunes enzo. (dat is echt relaxed)

Weet iemand welk font beheer programma wel goed werkt? Ik gebruik mijn fonts ook veel met Photoshop en Illustrator btw. Zowel op Windows als Mac. Het meeste werk ik op mijn pc, dus het liefst voor XP.

• eerdepeer
Wat maandjes verder ben ik nog steeds op zoek naar een dergelijk programma. Misschien dat iemand het nu wel weet? Ik heb het voor de Mac wel gevonden, maar daar heb ik nu even niets aan.

Mac programma heet FonteXplorer: http://www.linotype.com/fontexplorerX

• eerdepeer
Thnx for the help, maar dit is nog niet helemaal het fontprogramma wat ik zoek. Dit is meer om fonts zelf te maken.

Ik had die gasten gemaild en toeval of niet, dit kreeg ik terug:
we are currently working on a Windows version for FontExplorer X and will
release the first beta version next tuesday.
Even een paar dagen wachten dus! :)

Verwijderd

Oh, ok. Ik was op zoek naar een fontmanager en had per ongeluk deze gedownload en geinstalleerd en het leek me juist een font zoek programma. Je kon verschillende parameters opgeven en dan kreeg je een lijst van fonts die daaraan voldoen. Ik dacht dat je zoiets bedoelde.