Geforce 6600GT geen goede 3d weergave

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik heb een Geforce 6600GT AGP op een Asrock 939Dual-SataII bord met WinXP-Pro. Ik heb nu een heel vreemd probleem. Als ik een spel speel in 3d krijg ik niet alles tezien. een goed voorbeel is het menu van leven of de score. In 3dmark krijg ik ook geen explosies en fps rate te zien. Het lijkt dus alsof de opbouw volgorde fout is of gewoon dingen weg gelaten worden.

Als ik windows op een andere HD instaleer werkt alles perfect. Maar i.v.m. de vele geinstaleerde programma's en specifieke licenties heb ik eigenlijk geen zin alles op nieuw te gaan instaleren.

Wat heb ik gedaan.
Alles wat met uli en nvidia ge deinstaleert en alles op de geode volgeorde geherinstalleert. Verschillende driver versie van zowel uli als nvidia gebruikt. Dit alles met het zelfde resultaat.
Iemand enig idee hoe ik dit zonder herinstall kan oplossen. Het is dus puur een software aangelegenheid, maar kan apsolut niet vinden waar.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Probeer eens met een tooltje (http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745) de driver volledig te wissen en dan van nul de drivers te installeren. bij normale deinstallatie blijven er nog delen staan

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Thx voor de tip, het geeft helaas niet gewerkt.

Acer 1501 : P4 bak