Toon posts:

Salland en meerdere Systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een raar probleem, ik bestel meerdere PC's tegelijk bij Salland.
Ik laat ze door hun inelkaar zetten, maar hier is het probleem.
Als ik alle onderdelen in mijn Winkelmandje heb staan is het onduidelijk wat bij wat systeem hoort.
Weet iemand of ze hier goed rekening mee houden?
Ik sta namelijk op het punt een paar duizend euro uit te geven...
Dit zal wel het foute forum zijn, maar wie heeft er ervaring hiermee?

Verwijderd

als je meerdere systemen bestelt, gewoon even bellen, dan schrijven ze het gegarandeerd wel op :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:34
Ja inderdaad. Je moet ff contact opnemen en dan snappen ze het wel. Je kan ook 2 orders aanmaken, dat is misschien de makkelijkste oplossing

Verwijderd

Het makkelijkste is denk ik hun een email te sturen of telefonisch contact met ze op nemen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je duizenden euros goed terecht komen ;)

edit: spuit elf

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 18:00 ]

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01 22:48
je kunt ze het beste een e-mail sturen met de gewenste configuraties. Per telefoon heb je achteraf geen idee of zij het juiste hebben opgeschreven. Met een e-mail kun je bij aflevering altijd t.o.v. je e-mail checken en bij eventuele fouten verwijzen naar de e-mail. Zal ook voor Salland het makelijkste zijn.

Telefoontje zou ik ter bevesting en uitleg doen. Zij kunnen je dan misschien ook aangeven of er misschien leverproblemen met bepaalde onderdelen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon meerdere bestellingen gedaan , Zaak Opgelost.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit heeft natuurlijk niets met CSL in het algemeen te maken. Maar omdat het toch is opgelost kan deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.