Ik ben op zoek naar een nieuwe printer.
Deze printer moet:
1. Dubbelzijdige kunnen afdrukken
2. Apparte patronen
3. RJ45 aansluiting
Wat wordt er geprint:
1. Handleidingen (vandaar dubbelzijdige afdrukken)
2. CAD Tekeningen
3. 3D werk (Iventor)
4. Zo nu en dan is een foto voor folders (gebeurt zeldzaam)
5. Het standaard gebeuren zoals word excel documenten
Met deze eisen belande ik bij een Officejet Pro K550dtn. Patronnen zijn niet al te duur. Dus naar meningen lage kosten per pagina. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze printer? Ik kan zelf nagenoeg geen revieuws vinden over de machine.
Daarnaast kwam ik deze printer ook nog tegen. De HP Photosmart 3210 all-in-one.
Het is wel is waar een All-in-one. Maar bied met een extra unit voor het dubbelzijdig afdrukken. Heeft ook apparte patronen allen wel is waar 6 in plaats van 4. Deze is dus meer geschikt voor foto's (want niet veel gebeurt). Wel heeft hij een scanner aanboort (iets wat misschien handig kan zijn).
Een kleuren laser printer is niet echt een optie. Daar maak ik te kort prints voor. Daarnaast van ik de kwaliteit niet echt denderend (dit wat ik gezien heb op en HP Color LaserJet 2550).
Mijn voor keur gaat uit naar een printer van HP. Simpel weg omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Eigenlijk wil ik dus weten wat mensen van de Officejet Pro K550 vinden. Het liefst mensen met gebruikers ervaring.
Een ander sugestie voor een printer mag uiteraard ook.
Deze printer moet:
1. Dubbelzijdige kunnen afdrukken
2. Apparte patronen
3. RJ45 aansluiting
Wat wordt er geprint:
1. Handleidingen (vandaar dubbelzijdige afdrukken)
2. CAD Tekeningen
3. 3D werk (Iventor)
4. Zo nu en dan is een foto voor folders (gebeurt zeldzaam)
5. Het standaard gebeuren zoals word excel documenten
Met deze eisen belande ik bij een Officejet Pro K550dtn. Patronnen zijn niet al te duur. Dus naar meningen lage kosten per pagina. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze printer? Ik kan zelf nagenoeg geen revieuws vinden over de machine.
Daarnaast kwam ik deze printer ook nog tegen. De HP Photosmart 3210 all-in-one.
Het is wel is waar een All-in-one. Maar bied met een extra unit voor het dubbelzijdig afdrukken. Heeft ook apparte patronen allen wel is waar 6 in plaats van 4. Deze is dus meer geschikt voor foto's (want niet veel gebeurt). Wel heeft hij een scanner aanboort (iets wat misschien handig kan zijn).
Een kleuren laser printer is niet echt een optie. Daar maak ik te kort prints voor. Daarnaast van ik de kwaliteit niet echt denderend (dit wat ik gezien heb op en HP Color LaserJet 2550).
Mijn voor keur gaat uit naar een printer van HP. Simpel weg omdat ik daar goede ervaringen mee heb.
Eigenlijk wil ik dus weten wat mensen van de Officejet Pro K550 vinden. Het liefst mensen met gebruikers ervaring.
Een ander sugestie voor een printer mag uiteraard ook.