Toon posts:

Goede cd-writer voor ± 500 piek?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Awel, ik heb mijn ouder zo ver gekregen dat ik, als ik m'n examen haal, een cd-writer krijg. Ik heb echter geen flauw idee wat ik moet kopen, dus ik vraag hier wat advies.
Ik wil graag een writer van rond de 500 piek, meer dan 4x speed schrijven en IDE model. Bij voorbaat dank.

Verwijderd

500 piek, kijk gewoon even op de site van clone-cd, weet niet wat dat is eleborate bytes ofzo, weet niet precies en kijk welke 6/8 speed het ondersteunen. probeer aan Acer 8 speed met 8MB buffer te komen, is geweldig, zeker met pc's die NIET PIII of Athlon zijn ofzo. Anders kun je naar acer speed of een plextor kijken. 4 speed is trouwens snel zat naar mijn mening.

Verwijderd

Plextor 8/4/32

Verwijderd

Waar haal je die voor dat geld, die Plextor, dan ga ik er ook een halen :)

Verwijderd

Als ik jou was zou ik is naar Mediamarkt in Rotterdam gaan daar is echt alles goedkoop. Ik heb daar een writer gekocht voor:
fujitsu/siemens
4x4x32
ide
Hij is nu 250,-

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:21
bij takeitnow staat de sony 8x voor 392 ex.
leuke prijs voor een leuke brander

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Bloody-Titan

Waar haal je die voor dat geld, die Plextor, dan ga ik er ook een halen
Plextor 8/4/32i IDE Rewriter ƒ 545.00
www.Norrod.nl

Netjes toch, heb hem zelf ook, en het is een echte aanrader.
CloneCd doet het perfect, en de brander wordt eveneens goed ondersteunt (lees: RAW ondersteuning)

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Dank.. Ik zit er zelf ook over te denken om eens voor een goedkope Plextor te kijken.

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Heb de sony 8x (die van takeitnow, niet daar gekocht maar dezelfde). En ik ben zeer zeer tevreden, nog geen nadelen ondekt.
Een goede cdromspeler is echter wel een must. Afreey 50x is een goede combinatie voor de sony 8x (crx140e). Grabt audio van 16x tot 32x met een gemiddelde van 25x.
Dus de writer moet niet sneller schrijven dan de reader audio kan lezen. voila!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Als jullie gaan kijken bij dat take it now kunnen jullie zien dat ie duurder is geworden, ik keek er laatst en toen was het boven de 450

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1