Toon posts:

Zwart beeld bij afspelen van DVD bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een heel raar probleem. Wanneer ik een gedownloade dvd (.vob bestanden) af wil spelen met power DVD (of mediaplayer) dan krijg ik zwart beeld ik hoor wel gewoon geluid en wanneer ik het scherm heen en weer sleep waar de dvd in afspeelt zie ik flitsen van de film's(ik heb er meerdere geprobeert ook oude die voorheen wel werkte). Wanneer ik een scherm bovenop de film zet dan worden de letters de kleur van de onderliggende film, maar wat nog vager is alleen door zwarte letters als het een andere kleur is dan niet. Avi of mpeg filmpjes speelt hij gewoon zoals het hoort.

Ik heb sinds 2 weken me pc vers geinstalleerd maar heb in die 2 weken toch zeker al een aantal films gewoon kunnen kijken. Ik kan me ook niet iets bedenken waardoor dit ineens kwam. Ik denk zelf dat het een of ander driver probleem is want wanneer ik mijn Catalyst drivers eraf gooi kan ik wel de film bekijken.

Wat ik al geprobeert heb:
1) Nieuwe video kaart drivers Catalyst 6.4 - Geen verbetering
2) Oudere videokaart drivers Catalyst 5.5 - Geen verbetering
3) Alleen drivers installeeren geen control center enzo - Geen verbetering
4) Geen drivers - Kan de DVD kijken maar zonder drivers zijn spellen niet te doen en scherm instellingen zijn ook niet wat ik wil.
5) Andere film afspelen - Geen verbetering
6) Avi film afspelen - Werkt normaal

Systeem:
WinXP SP2
Asus K8N-E Deluxe
AMD 3200 XP 64bit (socket 754)
Ati Radeon 9800 PRO

Ik hoop dat een van jullie dit probleem kent en mij zou kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt