Toon posts:

[XP] muis pointer is vierkant vlakje

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
muis: Logitech LX-5 cordless

Mijn muis pijltje is sinds een dag ineens veranderd in een wazig vierkant vlakje.

Bij muisinstelling in het configuratie scherm kan ik allerlei andere schema's kiezen maar het blijft een vierkant vakje. Als ik echter "aanwijzer spoor" selecteer heb ik wel het spoor met de daar de pointer erin, maar niet de pointer zelf.

bij groter of kleiner maken van een venster, wanneer je normaal zo'n pointer krijgt met <--> krijg ik nu ook een wazig vlakje. In een tekstvak krijg ik wel gewoon dat muistreepje. Wanneer ik wissel van schema, veranderd het wazige vlakje wel van kleur en wazigheid en patroon per schema, maar het blijft een wazige bende.

Ik heb al op virussen gescand en een andere muis helpt ook niet.(muis werkt namelijk ook gewoon prima, alleen die pointer werkt niet mee, dus dat lijkt me ook software gerelateerd)

logitech heeft verder ook geen ondersteunende software.

Help :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 16:32 ]

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

zijn je grafische kaart drivers in orde ?

[ Voor 17% gewijzigd door H!GHGuY op 23-04-2006 16:35 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Verwijderd

Topicstarter
HIGHGuY schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:35:
zijn je grafische kaart drivers in orde ?
ik zie geen problemen.

Heb laatste tijd ook niets aan veranderd.

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders een idee???

*radeloos is

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

er is een verschil met "ik zie geen problemen" en "er zijn geen problemen"...

er wordt namelijk in de meeste gevallen gebruik gemaakt van HW acceleratie features om de muis te tekenen. Als daar iets mis is...

eventueel kun je proberen de slider van HW-acceleratie van je grafische kaart wat terug te schroeven en zien of het problemen geeft, of simpelweg de laatste drivers erop knallen

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Verwijderd

Topicstarter
HIGHGuY schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:31:
er is een verschil met "ik zie geen problemen" en "er zijn geen problemen"...
:o
er wordt namelijk in de meeste gevallen gebruik gemaakt van HW acceleratie features om de muis te tekenen. Als daar iets mis is...

eventueel kun je proberen de slider van HW-acceleratie van je grafische kaart wat terug te schroeven en zien of het problemen geeft, of simpelweg de laatste drivers erop knallen
na de laatste drivers te hebben geinstalleerd doet ie het weer _/-\o_ _/-\o_

O+ Tweakers O+

Verwijderd

Topicstarter
vrij simpele oplossing zou je zeggen....
Ik had het ook zeker geprobeerd als ik zou denken dat het er iets mee te maken had.
Maar wist ik veel dat je muis-aanwijzer te maken heeft met je videokaart :9
Pagina: 1