PC start niet meer

Pagina: 1
Acties:

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb dus het volgende probleem, ik heb mijn oude amd 1800+ met een geforce4 mx440 en 256 mb ram geheugen weer eens uitgehaald om die voor mijn moeder te installeren. nu zat ik wat te klooien in de bios en wilde ff voor de grap de processor wat overclocken. dus wat heb ik nou precies gedaan iets van 133 mhz naar 150 mhz gepleurd...ik wil restarten...wilde overigens ook windows opnieuw gaan installen maar hij krijgt dus wel gewoon stroom maar het beeld komt maar niet, en ook geen piepjes of niks gewoon helemaal niks..alleen stroom+zwart beeld , heeft iemand enig idee? of is er een manier hoe je de bios kunt resetten zonder beeld

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Meestal zit er een "Clear CMOS" optie op het moederbord. Dit kan zijn door 2 pinnetjes kort te sluiten, of door de batterij er 30 minuten uit te laten. Duik eens in de handleiding van je moederbord om hier achter te komen welke manier bij jouw van toepassing is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
heb dat batterijtje er even uitgehaald, toen pc opgestart en uitgezet, batterijtje terug en toen opnieuw opgestart en gelukkig startte hij weer op :D d8 al serieus dat ik echt iets had laten doorbranden ofzo, maar bij nieuwere moederborden gebeurt zoiets toch nooit...dan gaat ie auto terug naar de oude settings