CD Speler alá BeoSound 9000

Pagina: 1
Acties:
  • 458 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-02 10:22

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Topicstarter
Eindelijk is het zo ver ik heb m'n eigen appartement en nu kan ik hem helemaal inrichten zoals ik dat wil. Ik ben nu op zoek naar een CD Speler (of complete set) die ik aan de wand kan bevestigen het liefst zoiets als de BeoSound 9000 van B&O.

Afbeeldingslocatie: http://www.bang-olufsen-amsterdam.nl/images/producten/beosound/bs9000_hor.jpg

Er zit natuurlijk altijd een addertje onder het gras. Ik wil deze set gebruiken voor in m'n slaapkamer dus het hoeft niet zo veel bijzonders te zijn het moet er alleen stylish uitzien. Ik heb ze wel eens voorbij zien komen in de blaadjes van de Blokker en de Kwantum maar niet echt op gelet aangezien ik niet op zoek was. Ik heb m'n al suf gezocht op Google maar kan niets vinden wat in de buurt komt, ik hoop dat jullie misschien nog weten waar ik zulke spelers kan vinden. Het mag gerust een habbi-babbi merkje zijn heb ik totaal geen problemen mee want ik ga er echt geen honderden euros aan uitgeven.

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Niemand?! :'(

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je hebt wel eens beosounds voorbij zien komen in blaadjes van de kwantum en blokker, yeah right :P

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
Volgens mij heeft Kijkshop ook soms iets in de B&O stijl.
Je kunt ook eens 2e hands kijken, soms is daar wel heel leuk spul te vinden.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Snapt nou niemand hem, hij bedoeld gewoon dat je zo`n soort toploader cd-speler krijgt.
A la dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.cal-york.com/images/MC235.jpg
Toch :?

Best mooi ding trouwens :9

Edit:
Dit is `m ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Trasos op 25-04-2006 00:32 ]

• uncle_sjohie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 12:44
PsychoG schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:06:
Eindelijk is het zo ver ik heb m'n eigen appartement en nu kan ik hem helemaal inrichten zoals ik dat wil. Ik ben nu op zoek naar een CD Speler (of complete set) die ik aan de wand kan bevestigen het liefst zoiets als de BeoSound 9000 van B&O.

[afbeelding]

Er zit natuurlijk altijd een addertje onder het gras. Ik wil deze set gebruiken voor in m'n slaapkamer dus het hoeft niet zo veel bijzonders te zijn het moet er alleen stylish uitzien. Ik heb ze wel eens voorbij zien komen in de blaadjes van de Blokker en de Kwantum maar niet echt op gelet aangezien ik niet op zoek was. Ik heb m'n al suf gezocht op Google maar kan niets vinden wat in de buurt komt, ik hoop dat jullie misschien nog weten waar ik zulke spelers kan vinden. Het mag gerust een habbi-babbi merkje zijn heb ik totaal geen problemen mee want ik ga er echt geen honderden euros aan uitgeven.
Eeeuuhh je weet dat zo'n beosound 9000 duizenden euro's kost? :? Ik heb zelfs bij de kijkshop nog nooit iets gezien wat er ook maar op lijkt, hooguit een ongenadig fout iets wat vaag gemodelleerd is op een beosound 3000, van een kwaliteitsmerk als nicholson oid, maar daar krijg je dan ook maar 5 cd's garantie op. :)

uncle_sjohie

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Er staat ook:
Ik heb ze wel eens voorbij zien komen
Als in "iets dergelijks".

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
deepspace schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:47:
Er staat ook:

[...]

Als in "iets dergelijks".
Preciesss!! Snap niet dat mensen het niet begrijpen..

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Blokker hier in de stad had een Xiron ofzoiets.
Was een onwijs brak ding van dat goedkope plastic.
Blokker meestal wel kans btw en vergeet de Karwei / Gamma niet!

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Waarom wil je zo'n groot ding in je slaapkamer hebben? En met CD's is ook nog eens onpraktisch. In de slaapkamer hoef je geen topkwaliteit en iets kleins en handigs is dan toch wel een pre. Zelf heb ik een streaming client in de slaapkamer staan die draadloos muziek kan browser en weergeven. De muziek staat op een harddisk die aan m'n router hangt.

Bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://itc.ua/img/ko/2005/30/010688.jpg

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• PsychoG

PsychoG

Topicstarter
Het is een vrij grote slaapkamer (25m2) en ik wil hem graag tegenover m'n bed hebben. Maar het is eventueel wel een optie maar heeft deze ook speakers in dezelfde stijl?

* PsychoG checked even Philips.nl

Hmmss geen speakers. I know ik leg de lat nogal hoog.

• uncle_sjohie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 12:44
PsychoG schreef op woensdag 26 april 2006 @ 07:07:
Het is een vrij grote slaapkamer (25m2) en ik wil hem graag tegenover m'n bed hebben. Maar het is eventueel wel een optie maar heeft deze ook speakers in dezelfde stijl?

* PsychoG checked even Philips.nl

Hmmss geen speakers. I know ik leg de lat nogal hoog.
Die kun je altijd nog verlagen, toch? ;) Ik denk dat je het voor een compleet systeempje inderdaad in de xircom/nicholson hoek noet wezen bij de lokale kijkshop, en anders een wat meer IT achtige oplossing moet nemen, ik denk aan iets als sonos zoneplayer, die hebben ook een versie met ingebouwde versterker, heb je alleen nog wat speakers nodig.. Maar dan zal je je budget wel wat op moeten rekken ben ik bang.. ;)

uncle_sjohie

Pagina: 1