[K8T Neo-V] WinXP installatie loopt dood

Pagina: 1
Acties:

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-05 22:58
Ik ben hier bezig met een pc te repareren maar ik loop echt dood.. Ik zal alles even op een rijtje zetten:

Systeem
K8T Neo-V
AMD Sempron 2600+
512mb ram (Twinmos dualchannel kit, 2*256 pc3200)
Asus N6600 (AGP)

Het probleem
Dit systeem is nog geen jaar oud, toen ik hem gebouwd had, draaide hij als een zonnetje. Al snel liep hij vast met gamen en ook werd een iPod niet goed herkend. Ik geef toe, er is een brakke *niet officiele* Windows CD gebruikt.
Vandaag wilde ik hem opnieuw gaan installeren, ik deed de driver-flop erin, in de setup op F6 en toen netjes de driver voor XP aangegeven. De setup zag er verder prima uit, totdat hij bij het deel hoort te komen *na alle drivers laden* over de partitie selecteren enzo. Hier werd het beeld zwart met een wit knipperend streepje bovenaan. Na tig keer proberen (ook met nieuw gemaakte en andere floppy's) blijft hij het vertikken.
Ik draaide toen de installatie eens zonder de extra drivers, en toen ging hij wel door. Alleen kwam toen de error dat hij geen HDD kan vinden en het opnieuw moest proberen met goede drivers.

Ik heb gezocht zowel op GoT als Google maar kwam eigenlijk nergens op uit, iemand waarbij dit bekend klinkt of zelfs beter, een (mogelijke) oplossing weet? :*)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-05 22:58
Ok, nu snap ik er echt niks meer van... We zaten even tv te kijken, zegt die vriend van me "kom, we proberen het nog een keer, ik heb zo'n gevoel dat hij het nu wel gaat doen!" nouja, wie niet waagt wie niet wint :9

Hij start de pc, start de installatie, F6 en drivers goed, en hij doet het! 8) Ik snap er echt geen drol van maar hij doet het dus, topic kan dicht/weg? |:(

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB