Toon posts:

Krijgt mySQL niet werkend op Suse 10.0

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik met proFTPd_admin mijn reeds draaiende proFTPd server wil gaan aansturen, was ik genoodzaakt om mySQL te installeren. Na 3 maal de handleiding te hebben gevolgd, loop ik steeds tegen dezelfde problemen aan. Nadat ik eerst het welbekende "mysql.sock" probleem heb gehad krijg ik nu de volgende melding:

ERROR 1045: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) :(

Ik snap maar niet wat er nu aan de hand kan zijn.........heb de handleiding van de officiele mysql-site gevolgd, maar het enigste waar ik tegen aanloop zijn problemen.

Extra info:

SuSE 10.0
mysql-4.0.20

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met [google=error 1045 mysql] vind ik toch een hoop mogelijke oplossingen. Wat heb jij allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is toch wel weer heel erg basic hoor? Het is jammer dat het niet tot je door wil dringen dat we van je verwachten dat je zoekt voor je een topic opent. Zoals sanfranjake al zegt is de oplossing van je probleem eenvoudig met Google te vinden. Ik stel daarom voor dat je dat in het vervolg doet in plaats van een topic te openen op GoT. Check ook je mail nog even :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.