Mijn huidige camera is een canon powershot G3, een toppertje van een camera. alleen vind ik hem echt te lomp, en als ik heel eerlijk ben doe ik met al die handmatige instellingen toch niet zoveel.
ik ben nu wel behoorlijk canon-minded
ik ben dus uitgekomen bij de ixus 65, en de ixus 800is. de 800is is eigenlijk iets boven mijn budget, 4x optische zoom is leuk, maar mijn vraag is: image stabilization, in welke situaties heb je daar ECHT voordeel van, en is dat een groot voordeel? Op mijn g3 zat het ook niet maar die is natuurlijk een stuk makkelijker vast te pakken 
is IS de moeite waard voor die pakweg 50-100 euro, of kan ik beter voor de ixus 65 gaan? (is dit trouwens sowieso een goed toestel? ik kan er weinig over vinden op internet?) hij ziet er zo goed uit, en een 3" scherm!
om dan maar gelijk al mn vragen te stellen
hoe zit het met de batterijduur van de ixus 65, ik neem aan dat het een stuk slechter is dan bij mn g3? hoeveel opnames kan je er ongeveer mee maken?
ik heb getwijfeld of ik dit in een eigen topic zou posten, of in het ixus topic, maar ik heb toch een eigen topic gemaakt
, en ja er zijn al twee actieve topics van dit soort maar die gaan over andere koppels.
ik ben nu wel behoorlijk canon-minded
is IS de moeite waard voor die pakweg 50-100 euro, of kan ik beter voor de ixus 65 gaan? (is dit trouwens sowieso een goed toestel? ik kan er weinig over vinden op internet?) hij ziet er zo goed uit, en een 3" scherm!
om dan maar gelijk al mn vragen te stellen
ik heb getwijfeld of ik dit in een eigen topic zou posten, of in het ixus topic, maar ik heb toch een eigen topic gemaakt