Toon posts:

Brander wilt geen VCD branden??

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Brander is een AOpen 1232a met Nero, heb een SMR AVI geencodeerd met TPMGencoder naar PAL VCD en als ik hem in Nero sleep, kan ik niet branden. help?
ik doe dit in naam van BotMan
want hij kan geen topics posten want zijn pw is gone!!!
:)

Verwijderd

die mpeg file zal niet in de juiste maten zijn, je moet op 382x288 ergenz zijn en een bepaalde geluidscompressie is ook heel belangrijk. jij gooit een divxje oid om naar mpeg en je denkt meteen een vcd te kunnen maken... mooi niet dus. er komt veel meer bij kijken hoor :)

Verwijderd

Niet dus, zo stom ben ik nou ook weer niet, op m'n werk maken we DVD's, VCD's CD-roms en encoderen elk formaat naar formaten waar je nog nooit van gehoord heb, dus ik weet er wel iets van. :z
Ik heb hem geencodeerd naar PAL Video CD in de goede formaten en geluid ook. :? Ik heb de mpg hier op werk al op VCD gebrandt met Adaptec, werkt super. Alleen Nero loopt te fucken.

Verwijderd

Al WinOnCD geprobeerd ?? Die Nero deed 't bij zowiezo niet goed en WinOnCD werkt prima... 8-)

Verwijderd

Voor VCD moet je in DAO mode write (Disk At Once) .. misschien een hele verkeerde richting hoor, maaruh kan je writer DAO?

>:)