Het volgende slachtoffer van de MPAA: nzbzone.com

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:27
Op http://www.slyck.com/news.php?story=1157 is te lezen dat de MPAA deze keer de NZB indexing site nzbzone.com heeft gesloten.
Zal dit het volgende doel zijn van de MPAA/RIAA en soortgelijke instanties? Het ziet er naar uit dat deze laatste "veilige haven" het volgende doelwit zal zijn na P2P en Torrent sites. Ben benieuwd of ze nu ook usenet providers gaan aanpakken.

[ Voor 3% gewijzigd door Schweino op 23-04-2006 10:57 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:14
Ik mag toch hopen van niet..

FTD is voor mij toch wel aardig belangrijk... :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

SandeR schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:05:
Ik mag toch hopen van niet..

FTD is voor mij toch wel aardig belangrijk... :)
Word

Anders moet ik al die nieuwsgroepen doorpluizen, dat vind ik ook weer niet wat :P

• Hoyden
Toch zijn er aardig wat plugins te vinden voor FTD, die het maken van een NZB zo makkelijk maken, dat je gaat denken dat je met FTD zelf kunt downloaden.

Als die extra dingetjes brengen FTD juist in gevaar. :Z
Maar ja, er zijn zoveel mensen op FTD die amper iets snappen, dat ze zulke plugins geweldig vinden..

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

FTD schijnt volledig legaal te zijn, omdat het nergens linkt naar illegale downloads, cracks of serials...

Mother, will they like this song?

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-02 11:32

Dav0s

Hr?

Maar ze linken toch naar de nzb files, is dat niet net zoiets als torrent sites die linken naar torrent files?

• Hoyden
TheLunatic schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:58:
FTD schijnt volledig legaal te zijn, omdat het nergens linkt naar illegale downloads, cracks of serials...
Van oorsprong linken ze nergens naartoe, maar die plugin/addons doen dat in principe wel..
Vandaar...

De mens is nog luier aan het worden. FTD maakt het al heel makkelijk, maar dit slaat alles.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik ken die site nzbzone eigenlijk niet, maar stonden daar kant en klare nzb's op of was het echt alleen een zoekmachine? Ik gebruik zelf altijd nzb4u.com en op die site moet je dus echt altijd je nzb's zelf nog "maken" door dus te zoeken en dan een nzb ervan te laten maken.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:27
op nzbzone.com stonden kant en klare nzbs, en in tegenstelling to andere sites was nzbzone gratis

[ Voor 41% gewijzigd door Schweino op 24-04-2006 11:16 ]

Pagina: 1