MS Bashen in artikel over MS (23/04 00:47)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 17:41

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Topicstarter
Beste Mods,

Ik vind met name de posts van MBuys en Grample te ver gaan.

Ik weet dat het pas een uur na plaatsing is, maar een post van mij (die IMO wel iets toevoegde) met daaronder klein de opmerking aan MBuys dat ie zich misschien iets netter moest gedragen werd vrij snel omlaag gemod.

Wil hier even iemand naar kijken? De kans is groot dat een moderater het even over het hoofd ziet omdat het zondagochtend is, maar dat toch veel mensen het lezen. Het is wel vaker gebeurd dat MS bash posts doodleuk naar 4 inzichtvol gemodereerd werden.

Bedankt voor het lezen.

(p.s. het gaat hier dus om dit draadje)

EDIT: @Hieronder, sorry voor de fout.

[ Voor 3% gewijzigd door XplodingForce op 23-04-2006 09:15 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Schop een Modje gaat over het forum. Je moet in Tweakers.net Moddereter Forum zijn met commentaar op reacties op de frontpage. :)

SeM>>TMF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XplodingForce schreef op zondag 23 april 2006 @ 02:19:
Ik vind met name de posts van MBuys en Grample te ver gaan.
Moet je zo nodig de schuld aan mij geven dat mijn post meer gewaardeerd wordt dan die van jou ? :(
Het is wel vaker gebeurd dat MS bash posts doodleuk naar 4 inzichtvol gemodereerd werden.
Omdat veel mensen "Gevoel van Humor" hebben en het is eenmaal een feit dan Windows Software meer bugs heeft dan Mac software.

En kom op zeg, maak je niet druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 03:38:
Moet je zo nodig de schuld aan mij geven dat mijn post meer gewaardeerd wordt dan die van jou ? :(
Het bediscussiëren van moderaties is precies waar dit subforum om gaat. Op een iets vriendelijkere manier ingaan op de discussie werkt veel beter. :)
Omdat veel mensen "Gevoel van Humor" hebben en het is eenmaal een feit dan Windows Software meer bugs heeft dan Mac software.
Ow? Heb je alle bugs op beide platforms geteld? Het feit dat er in Windows meer bugs aan het licht komen heeft er misschien ook niet mee te maken dat het veel meer en intensiever gebruikt wordt? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:53

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 03:38:
Omdat veel mensen "Gevoel van Humor" hebben . . .
Humor is subjectief en afzeikhumor is doorgaans behoorlijk overrated. Uit de FP faq:
Omdat zogenaamde grappige postings vaak onterecht hoge scores krijgen is de maximale totaalscore voor de moderatie tag 'Grappig' beperkt tot 2 punten.
en dan is een +2 grappig een echte scherpe opmerking of dijenkletser, niet het eeuwige en platgelopen bashen van MS of vergelijkbaar onderwerp.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀