Ik heb m'n DFI al 2 dagen in echt gebruik sinds hij zo kieskeurig was om geen Enermax voedingen te slikken. IK HAAT HEM! Hij pest me enorm! Hij wilt mijn X1900XTX namelijk alleen in z'n eerste slot en voor Dual Channel geheugen is hij te lui (hij boot niet als ik m'n geheugen in een Dual Channel formatie stel). PLUS! Dat hij bagger overclockt
@ 3-3-3-7 1T (Met AMD64 Tweakers op 1T gekregen) 2.75V VCore 1.45V (C 'n Q uit) haalt hij de 2100MHz niet eens
.(CMOS resetje) Clockgen wilt hij ook niet uitvoeren, dan loopt windows vast. De Driver CD werd kapot geleverd en toen ik m'n pc (na de upgrade naar een dfi bord) EINDELIJK aan de praat kreeg en windows installeerde (wat nog zeer instabiel verliep) en ik mijn games en drivers (moest ik ivm de kapot geleverde driver cd van een andere computer downloaden en branden) had geinstalleerd kwam ik op DirectX 9.0c. Die had ik geinstalleerd en nu boot hij niet meer! Dit is m'n eerst DFI aankoop en DFI heeft met dit product in een keer z'n reputatie bij mij vern**kt. Bovendien zit ik nu nog met een hele rits met problemen! I'm quite dispared.
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060