Gisteren is me PC overleden, dus heb ik vandaag een 2dehandse gekocht. De oude HD waar het besturingssysteem op stond, wou ik ook weer gebruiken in deze "nieuwe" PC. Helaas accepteerde windows dat iet omdat er een andere hardware configuratie was gevonden. Dus heb ik windows geinstalleerd op de HD die in de 2dehandse comp zat, en wou ik me hardeschijf die in me overleden comp zat gebruiken als 2de HD. Echter bij het opstarten van de Comp zie ik allemaal gekke cijfers (hThThThT) staan bij het dedecteren van de primary slave.
Er staan aardig wat bestanden op de primary slave die ik zekers wel wil bewaren. Dus wil liever niet de HD formatteren.
Is dit op een één of andere manier op te lossen?
Edit. Windows zelf ziet de primary slave niet.
Edit2. Tis trouwens ook vreemd dat de primary master een HD van 200gig is, maar dat die maar 127gig in windows aangeeft.
Ps. mocht er wat informatie ontbreken, dan post ik het graag!!!
Er staan aardig wat bestanden op de primary slave die ik zekers wel wil bewaren. Dus wil liever niet de HD formatteren.
Is dit op een één of andere manier op te lossen?
Edit. Windows zelf ziet de primary slave niet.
Edit2. Tis trouwens ook vreemd dat de primary master een HD van 200gig is, maar dat die maar 127gig in windows aangeeft.
Ps. mocht er wat informatie ontbreken, dan post ik het graag!!!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 01:32 ]