voipbuster "Sorry, you are not allowed to make this call"

Pagina: 1
Acties:
  • 1.022 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Hi allemaal

Voor mijn verblijf in Egypte heb ik vorige week mijn voipbuster account geactiveerd en 10 euro's gestort. De software op mijn laptop geinstalleerd en getest. werkt perfect (in holland dus)

Vandaag in Egypte bij een bevriende internetcafe eigenaal, dezelfde laptop in de switch geprikt en alles werkt. Ik kan mijn server thuis overnemen. zelfs op het bedrijfsnetwerk komen. behalve voipdiscount, Als ik wil bellen (zelfs een lokaal nummer in Egypte) krijg ik de melding "Sorry, you are not allowed to make this call". op de voipbuster site kan ik niets vinden dat bepaalde Ip reeksen (landen) zijn uitgeschakeld. er staat duidelijk "Free phone calls all around the world:" , volgens mijn laatste informatie bevindt Egypte zich nog in the world. Ik heb hier router acces, maar ik ga niet in de NAT rules sleutelen voordat ik weet waar deze melding vandaan komt. Iemand enig idee??? zou het kunnen dat bepaalde poorten zijn afgesloten? zo ja hoe kan ik dit chekken? kan ik een ander programma gebruiken (firefly) of een proxy gebruiken in Holland. Voip is redelijk onbekend voor mij.

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden.. alvast bedankt voor reacties

Pandit Reuvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al getest of je wel van computer naar computer kunt bellen ?

[edit]
Mailtje sturen naar VoipBuster ?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Lees even de GoT huisregels door en pas je topic aan graag. Het lijkt wel of je ons allen een email stuurt in plaats van een forum bericht.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype en haar concurrenten zoals Whats Hap ondersteunen tegenwoordig Wi Fi bellen of gewoon Messenger.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:49:
Heb je al getest of je wel van computer naar computer kunt bellen ?
Hmm, nee, Ik ken verder niemand met een voip account. I heb zojuist even gezocht naar iemand die ik toevallig ken
[edit]
Mailtje sturen naar VoipBuster ?
Ik heb een mailtje op hun fora gezet, Ik ga zo kijken op antwoord...
Bedankt voor je hints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
bjck schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:14:
Lees even de GoT huisregels door en pas je topic aan graag. Het lijkt wel of je ons allen een email stuurt in plaats van een forum bericht.
Sorry, topic naam had wat duidelijker kunnen zijn. Kan ik die naam nog veranderen achteraf?

Pandit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:06:
Mocht het dat probleem zijn zul je thuis een proxy kunnnen draaien en voipbuster doorlaten. Dan in egypte met je proxy verbinden.
Mijn homeserver draait op Linux, Ik zou niet 1 2 3 weten hoe ik dat ding als Voipbusterproxy om kan bouwen. als iemand een tip heeft graag. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
pandit schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:38:
[...]

Sorry, topic naam had wat duidelijker kunnen zijn. Kan ik die naam nog veranderen achteraf?

Pandit
Nee, dit kan niet, je kunt wel met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gifbovenin een topic-report maken met je nieuwe topictitel, zodat een moderator hem kan aanpassen.

Ook kun je met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif je berichten bewerken, ipv een nieuwe posten :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

In dit topic is ook wel wat VOIP(buster) kennis aanwezig, misschien dat iemand het daar weet? Denk in elk geval dat ze het wel interessant zullen vinden.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Bedankt... ik heb op dit topic een linkje geplaatst naar hier en wat beknopte info...
Pagina: 1