Ik heb de volgende howto gevolgd voor een simpele IMAP server in m'n netwerk. De installatie verliep prima tot de laatste stap, wanneer ik vian mutt naa mijn inbox wil dan krijg ik de volgende error:
Mijn server luistert op alle ipv4 adapters, in plaats van alleen de localhost, en ik gebruiik maildir ipv het mbox formaat (default_mail_env = maildir=/home/%u/.maildir). Zoals ik al zei denk ik niet dat deze aanpassingen de error veroorzaakt. De error komt na het invoeren van mijn wachtwoord in mutt.
Google gaf één resultaat op deze error maar is niet bruikbaar, ik neem aan dat in dus in de TLS hoek moet zoeken. Daar heb ik verder geen verstand van. Ik hoop dat iemand mij op de goede weg kan helpen. Ik heb wel een kleine afwijking van de howto maar dat mag het verschil niet maken.# mutt -f imap://marcel@localhost/inbox
tls_socket_read (A TLS packet with unexpected length was received.)
Mijn server luistert op alle ipv4 adapters, in plaats van alleen de localhost, en ik gebruiik maildir ipv het mbox formaat (default_mail_env = maildir=/home/%u/.maildir). Zoals ik al zei denk ik niet dat deze aanpassingen de error veroorzaakt. De error komt na het invoeren van mijn wachtwoord in mutt.
[ Voor 4% gewijzigd door Dubbeldrank op 23-04-2006 00:05 ]
It takes one to know one...