Dag iedereen,
Ik ben redelijk nieuw met c# en het .NET framework.
Ik heb een cliënt applicatie gemaakt die nu nog werkt met een lokale ms access database. Nu wil ik dat deze database ook remote(ander netwerk) aangeroepen en bewerkt kan worden via mijn applicatie.
De connection string wijzigen en laten verwijzen naar deze locatie, werkt niet.
Ik heb gezocht naar een oplossing en ben een aantal artikelen tegen gekomen die verwijzen naar een .NET remoting aanpak. Ik weet niet of dit de juiste oplossing is, en wil graag een mening van iemand die er meer verstand van heeft dan ik
. Ook als jullie een betere oplossing weten hoor ik het graag. Ik ben niet iemand die iets helemaal voorgekauwd wil hebben, alleen een duw in de juiste richting zou fijn zijn
.
Hartelijk dank alvast,
Ps, mijn excuses mocht ik in het verkeerde forum zitten
Ik ben redelijk nieuw met c# en het .NET framework.
Ik heb een cliënt applicatie gemaakt die nu nog werkt met een lokale ms access database. Nu wil ik dat deze database ook remote(ander netwerk) aangeroepen en bewerkt kan worden via mijn applicatie.
De connection string wijzigen en laten verwijzen naar deze locatie, werkt niet.
Ik heb gezocht naar een oplossing en ben een aantal artikelen tegen gekomen die verwijzen naar een .NET remoting aanpak. Ik weet niet of dit de juiste oplossing is, en wil graag een mening van iemand die er meer verstand van heeft dan ik
Hartelijk dank alvast,
Ps, mijn excuses mocht ik in het verkeerde forum zitten