Micro DVD player
mdvdp.awclan.de/
is een fijn progsel, ik gebruik hem altijd, word heel veel gebruikt, kan ook meerdere soorten SUBTITLES aan.
mdvdp.awclan.de/
is een fijn progsel, ik gebruik hem altijd, word heel veel gebruikt, kan ook meerdere soorten SUBTITLES aan.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
huh????? DVD software die Divx afspeelt???? beetje topzwaar niet???
probeer Global Divx eens doe maar een search
ik heb gemerkt dat ie een stukje meer adem heeft dan andere players aangezien hoge res divx een aanslag zijn op je CPU power
probeer Global Divx eens doe maar een search
ik heb gemerkt dat ie een stukje meer adem heeft dan andere players aangezien hoge res divx een aanslag zijn op je CPU power
Verwijderd
Ik gebruik ook Micro DVD, het is een speciale DivX speler, vandaar ook de naam micro, omdat DivX van een DVD is geript (tis maar een theorie)
Het is wel één van de beste DivX spelers, en wat betreft de CPU: Ik heb een T-bird 1000@1100 en een Gf2Mx (zwaar oc-ed), dus dat is geen bezwaar.
Het is wel één van de beste DivX spelers, en wat betreft de CPU: Ik heb een T-bird 1000@1100 en een Gf2Mx (zwaar oc-ed), dus dat is geen bezwaar.
Verwijderd
bsplay 0.81. Geen poespas en andere rotzooi om je progje mooi te maken, die heb je toch niet nodig als je filmpje zit te kijken. En hij kan alle formaten ondertitels aan. En lopen ze niet synchroon met de film, geen probleem dat pas je zo aan. Je moet alleen wel uitkijken met deze player, hij is nog een beetje buggy vooral als je hem laat overschakelen naar resoluties...
www.divx-digest.com
www.divx-digest.com
bsplay is inderdaad de beste. Deze geft de minste cpu load en de beste beeld kwaliteit
wat is er mis met Win Media Player 6.4 
oke geen subtitles maar dan zet je het geluid maar wat harder
oke geen subtitles maar dan zet je het geluid maar wat harder
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
BS Player is echt de bestevooral omdat hij zo tering gemakkelijk werkt. loopt nooit vast en verbruikt weinig cpu kracht:).
Naar eigen zeggen verholpen in versie 0.825Op donderdag 25 januari 2001 12:47 schreef dexter22 het volgende:
Je moet alleen wel uitkijken met deze player, hij is nog een beetje buggy vooral als je hem laat overschakelen naar resoluties...
www.divx-digest.com
www.bsplayer.cjb.net
Review van DivX players;
http://www.divx-digest.com/articles/divxplayers_roundup.html
Pagina: 1