Toon posts:

Duron overclocken of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb dus net een duron 800mhz op een MSI K7T pro2 MOBO'tje met een Spire ORB cooler ofzoiets van 65 piek, kan ik hiermee met een gerust hart me ratio ff iets verhogen zodat ik naar 900mhz ga?

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 21:02 schreef superoma het volgende:
He ik heb dus net een duron 800mhz op een MSI K7T pro2 MOBO'tje met een Spire ORB cooler ofzoiets van 65 piek, kan ik hiermee met een gerust hart me ratio ff iets verhogen zodat ik naar 900mhz ga?
Ik heb soon hetzelfde, en ik ga zeker over de 1000 mhz :). Ik ben van plan dat diong helemaal uit te wonen, en geloofme ook JIJ kan dat mike :)

Man gewoon beetje tweaken en proberen, en vaak je systeem benchmarken, ivm hitte etc,
en je kan dat ding ver overklokken, maar doe een search zou ik zeggen....

Of doe het de tweaker style: Slotje!!!!>:)

Verwijderd

Dat lijkt me wel. Als je de bus wat hoger zet is er zeker niets aan de hand, en met mbm5 kun je de temp in de gaten houden. Zolang die onder de 50 granden is, is er nix mis mee.

Wil je flink overclocken, dan moet je de L1bruggen op je processor met elkaar verbinden door er met een potlood lijntjes op te zetten.

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 21:04 schreef newby het volgende:
Dat lijkt me wel. Als je de bus wat hoger zet is er zeker niets aan de hand, en met mbm5 kun je de temp in de gaten houden. Zolang die onder de 50 granden is, is er nix mis mee.

Wil je flink overclocken, dan moet je de L1bruggen op je processor met elkaar verbinden door er met een potlood lijntjes op te zetten.
Moet je zo i zo doen, anders kan je de multiplyer niet naar 9 zetten :)

Verwijderd

Minstens 1000Mhz voor minder wil je het niet doen als je een Duron 800 hebt gekocht
en je loopt 1 procent risico ofzo