Toon posts:

[XP] Inlogscherm mailadres van ongelezen mail wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het inlogscherm van winxp staat dat ik een aantal ongelezen emailberichten heb. Alleen zijn deze ongelezen berichten van iemand anders die een keer op mijn pc ingelogt heeft. Is er een mogelijkheid om hier weer mijn eigen ongelezen mails te zien. Ik heb al op GoT gezocht in de FAQ en op het forum. Ik kan alleen een manier vinden om deze functie uit te schakelen, maar dat wil ik niet. Is er een mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-03 21:16
Eerst zoeken heh...

start>configuratie scherm>gebruikersaccounts>een account wijzigen>Mijn .Net passport wijzigen

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ingesteld op mijn account, maar dan logt de pc na het inloggen in op dat account via windows messenger terwijl ik deze verwijderd heb. Hoe kan ik dat omzijlen?

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je kan bij MSN Messenger instellen of hij automatisch opstart met windows of niet.
Extra --> Opties --> Algemeen --> vinkje weghalen bij "messenger starten als ik me aanmeld bij Windows"

En voor het verwijderen van de boodschap over een aantal niet gelezen emailberichten gebruik ik TweakUI

Daar staat bij het laatste tabblad 'repair', een optie in het lijstje met de titel "rebuild unread email count", die deze en klik op "Repair Now" --> Problem solved !

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er is ook een manier om een complete msn-account weg te halen. Moet je ff de search gebruiken, is al vaker voorgekomen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1