ik heb een laptop harde schijf in een casing gestopt, en ik kreeg op mn pc allemaal errors als ik spullen van de schijf af wilde halen. (compleet getest op fouten, lowlevel format, getest op andere pc's)
als ik de schijf in een usb poort op de voorkant zet krijg ik
uitgestelde schijfbewerkingen zijn mislukt.
kan niet alle gegevens voor bestand F:\$Mft opslaan. de gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkverbinding. probeer het bestand ergens anders op te slaan.
(tegenwoordig in het engels na nieuwe install)
als ik m in de 8erkant stop (direct op t mobo dus) herkent ie de hele schijf niet
ik op dfi.com gekeken, geen speciale usb drivers, chipset drivers geinstalleerd.
-edit-
usb stick van 512 doetie wel gewoon op de voor en achterkant.....
die error geeft de schijf tijdens het kopieren van veel bestanden (dvd in vorm van 90 50mb rar's), achterin doetie het swiezo niet.
de schijf is een hitachi 40GB 5400rpm laptop hdd
verschillende casings zijn gebruikt
iemand nog suggesties?
als ik de schijf in een usb poort op de voorkant zet krijg ik
uitgestelde schijfbewerkingen zijn mislukt.
kan niet alle gegevens voor bestand F:\$Mft opslaan. de gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkverbinding. probeer het bestand ergens anders op te slaan.
(tegenwoordig in het engels na nieuwe install)
als ik m in de 8erkant stop (direct op t mobo dus) herkent ie de hele schijf niet
ik op dfi.com gekeken, geen speciale usb drivers, chipset drivers geinstalleerd.
-edit-
usb stick van 512 doetie wel gewoon op de voor en achterkant.....
die error geeft de schijf tijdens het kopieren van veel bestanden (dvd in vorm van 90 50mb rar's), achterin doetie het swiezo niet.
de schijf is een hitachi 40GB 5400rpm laptop hdd
verschillende casings zijn gebruikt
iemand nog suggesties?
[ Voor 17% gewijzigd door Mr Alfabet op 22-04-2006 22:05 ]