Deze combinatie is moeilijker te vinden dan ik had gedacht... Vandaar mijn verhaal hier 
Binnenkort ga ik op mezelf wonen en ben (naast de broodnodige huisraad
) ook alvast bezig met het zoeken naar een goed home-cinema systeem. De volgende speerpunten had ik in gedachte:
- Alle audiosignalen (TV, DVD-speler, radio, PC) moeten door 1 speaker-set worden afgespeeld. De Logitech Z-5500 Digital is hiervoor mijn favo kandidaat.
- DVD/HDD recorder is niet noodzakelijk (zal toch weinig opnemen)
- Radio-ontvangst wil ik niet via een 'ordinaire' radio met stereo boxen, maar liefst via de DVD-speler naar de Z-5500.
Hierdoor heb ik een minimaal aantal randapparatuur nodig om toch alles te kunnen afspelen. Alleen daar wringt de schoen: er lijken verrekte weinig DVD-spelers op de markt te zijn die radio (RDS) kunnen ontvangen!
Er zijn wel complete home-cinema setjes (zoals de Pioneer DCS-333) die een ingebouwde RDS tuner hebben, maar daar krijg je een complete surround set bij
Daarom mijn vraag, wie weet er een fatsoenlijke DVD-speler (met digital-optisch out(!) en DivX playback) met RDS ontvanger zodat een losse radio overbodig is? Mijn budget hiervoor is ~€300.
Alvast bedankt!
Binnenkort ga ik op mezelf wonen en ben (naast de broodnodige huisraad
- Alle audiosignalen (TV, DVD-speler, radio, PC) moeten door 1 speaker-set worden afgespeeld. De Logitech Z-5500 Digital is hiervoor mijn favo kandidaat.
- DVD/HDD recorder is niet noodzakelijk (zal toch weinig opnemen)
- Radio-ontvangst wil ik niet via een 'ordinaire' radio met stereo boxen, maar liefst via de DVD-speler naar de Z-5500.
Hierdoor heb ik een minimaal aantal randapparatuur nodig om toch alles te kunnen afspelen. Alleen daar wringt de schoen: er lijken verrekte weinig DVD-spelers op de markt te zijn die radio (RDS) kunnen ontvangen!
Daarom mijn vraag, wie weet er een fatsoenlijke DVD-speler (met digital-optisch out(!) en DivX playback) met RDS ontvanger zodat een losse radio overbodig is? Mijn budget hiervoor is ~€300.
Alvast bedankt!
Use the Search Luke...