Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo iedereen,

een vriendin van mij heeft een MDA, zo'n kleine T-Mobile PDA waar je mee kan bellen, laten vallen. Nu heeft het ding een vreemd probleem: Het geluid doet het prima, altijd eigenlijk, behalve als je wil bellen. Ze hoort de telefoon niet overgaan, ze hoort anderen niet praten, maar anderen horen haar wel praten. Als er iets anders gedaan wordt met de telefoon, zoals muziek afspelen, gaat dat prima.

Heeft iemand tips hoe dit opgelost kan worden? Ik heb al een paar keer geprobeerd het ding te resetten, maar dat lijkt geen hulp te bieden.

Copy.com

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:06
Heb je, zeg maar, de gsm-speaker aanstaan? Daar is namelijk een aparte volume slider voor.

• sariel
Ja, die staat aan. Zowel volle als lagere stand doen het niet. Echter, als de headset aangesloten wordt, dan kan er wel normaal gebeld worden.

Copy.com

Verwijderd

edit

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 23:21 ]

Verwijderd

Dit probleem komt vaker voor bij dat type toestel, je moet gewoon met het toestel naar een T-Mobile winkel gaan sturen ze het voor je op ter reparatie en probleem opgelost :)
Maak wel eerst een backup uiteraard.

• sariel
Tsja...maar dan is ie een maand weg :( En ik weet niet of de mobiel wel was verzekerd....zal dat dan op moeten zoeken...

Copy.com

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:16
bij mij was dit ook het geval en deze is gewoon omgewisseld. De koerier had een nieuw toestel bij en dit is omgeruild zonder problemen.
Pagina: 1