Toon posts:

Kingston geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers is dat Kingston 256 Mb 133 Mhz geheugen nou stukken beter dan het zal maar zeggen no label geheugen en misschien ook beter bestand tegen een iets hogere kloksnelheid :? :P En kan het ook goed samenwerken met no label 128 Mb 133 Mhz geheugen :?

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Het is wel beter dan merkloos geheugen, maar ik geloof dat de meeste tweakers er over eens zijn dat je beter Dane Elec. dan Kingston geheugen kunt kopen (ik heb die mening in ieder geval wel)

Verwijderd

ok waar is dan dat dane elec geheugen te koop eigenlijk, ik zit namelijk ook vet te twijvelen. ik moet geheugen hebben die in de buurt van 150 mhz aankan.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het hoeft er niet zoveel overheen hoor, 1200 Mhz is in het begin genoeg, het ging er alleen om of dat geheugen ook daadwerkelijk beter is dan dat zogenaamde white label geheugen :? >:)

Verwijderd

1200mhz is zeker genoeg!!, maar ik heb ook dane-elec en dat loopt zeer stabiel hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Das leuk, maar dat Dane Elektro waar moet ik dat halen en is het veel duurder als dat Kingston geheugen want dan hoeft het ook weer niet, dat Kingston geheugen zal ongetwijfeld dus beter zijn dan dat white label geheugen :? :Z

Wees duidelijk, met meer specificaties :o :( :?

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 18:35
www.narwal.nl

20,- goedkoper als Kingston en draait bij mij op cas 2 op 156 Mhz
(1 256 mb module a 359,-)

goh, wat kun je toch veel fouten maken in zo'n klein stukje tektst :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ' das ' is gewoon zoals ik het zeg ' das leuk hoor ' meer ook een vlugge manier van ' dat is, das ', en dat merk had ik niet goed gelezen, ging ook niet om de fouten maar om een stukje informatie te krijgen, maar als nog bedankt voor de informatie. >:)
Pagina: 1