opener.location.href werkt niet met iframe

Pagina: 1
Acties:

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:30
Ik heb een site: http://www.gratizwebtoolz.nl waar mensen een eigen berichtenbalk kunnen aanmaken en op hun eigen site kunnen zetten.

De 'Bericht toevoegen' link wordt geopent in een popup en als de gebruiker een bericht heeft geplaatst wordt de vorige pagina gerefreshed met de volgende code: (JS)
opener.location.href=opener.location.href;

Dit is heel handig omdat de gebruiker dan meteen z'n toegevoegde berichtje kan bekijken in de berichtenbalk.

Dit Javascriptje werkt goed op gratizwebtoolz zelf, waar ik de berichtenbalk niet in een iframe heb staan, maar als de berichtenbalk op een andere site staat dan wordt de pagina waar de berichtenbalk op staat niet gerefreshed..

Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt,

bartosiej

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

bartosiej schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:03:
Dit Javascriptje werkt goed op gratizwebtoolz zelf, waar ik de berichtenbalk niet in een iframe heb staan, maar als de berichtenbalk op een andere site staat dan wordt de pagina waar de berichtenbalk op staat niet gerefreshed..
JavaScript kan (gelukkig) niks doen met andere frames die vanaf een ander domein komen.

• bartosiej
maar kan de iframe wel worden gefreshed of kan dit ook niet?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dan moet die dat wel zelf doen :)

• bartosiej
ik heb het volgende geprobeerd maar dit werkt ook niet:
opener.location.href='<?=$_SERVER["HTTP_REFERER"]?>';

de variabele is namelijk altijd leeg, omdat er bij het openen van een popup blijkbaar geen ref-url wordt meegestuurd.

iemand nog een andere optie zodat ik kan zien vanaf welke website er wordt gedrukt op een link?