Toon posts:

Integer 0 gebruiker bij VBScript

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij het volgende VBScriptje moet ik Interger 0 voor OK gebruiken:

[code=
Set myInDesign = CreateObject("Indesign.Application")
Set myEasyCatalog = myInDesign.EasyCatalogObject
Set myDatasource = myEasyCatalog.DataSources(1)
MyDataSource.UpdateDocument
]

Ik heb van alles geprobeerd, maar er wordt negens op gereageerd, nl:

[code=
MyDataSource.UpdateDocument(0)

MyDataSource.UpdateDocument = 0

MyDataSource.UpdateDocument = "0"
]

Iemand een idee?

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Je bent helaas erg onduidelijk. Is er een dialoogschermpje met een OK knop die je wilt scripten oid?

Wel vind ik één ding eigenaardig in je code, je set de datasource op DataSource(1) in de collectie. Zou dit niet 0 moeten zijn? In de meeste collecties is het 1e object op locatie 0.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd een dialoogschermpje met een OK knop.

Wanneer ik DataSource(0) gebruik, krijg ik: The requested member of the collection does not exist.. Dus DataSource(1) is naar mij weten wel goed.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Sjoerd_Vee, en welkom op GoT. :)

Ik ben bang dat ik je topic ga sluiten, en ik zal kort proberen uit te leggen waarom. Om te beginnen zien we graag wat van eigen inzet van gebruikers, en natuurlijk een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van wat er eigenlijk mis gaat. Daar schort bij jou nog wat aan. ;) Wat heb je gezocht en gevonden? Wat werkte daar precies niet aan? Welke foutmeldingen krijg je? Waar denk je zelf dat het aan kan liggen? Lees er ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Programming Beleid - De "quickstart" even op na; in deze twee documenten staat goed beschreven wat wij hier op GoT van mensen verwachten. :)

Daarnaast komt je vraag over als iets dat prima in de manual (MSDN) te vinden moet zijn. Hoe je bepaalde methods en properties moet gebruiken staat over het algemeen prima gedocumenteerd. Ik kan je dus aanraden even op MSDN rond te kijken. :)

Als laatste puntje: in Waar hoort mijn topic? had je kunnen lezen dat vragen over VBScript in Windows Clients thuishoren. Je kan daar een nieuw topic openen als je wil, maar hou je dan wel aan het daar geldende beleid, alsmede aan de Nettiquette.

Veel succes in elk geval. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.