ja ik dacht laat ik hem ook maar eens kopen, gisteren besloten vandaag thuis. en na sluitingstijd vd winkels kom ik erachtr dat het me niet gaat lukken.
wat ik heb gekocht is het volgende :
- amd 3700+ venice
- asrock 939dual-sata2
- antec sonata 2 (met 450w)
- 512mb
op welk manier ik hem ook aansluit, zonder of met geheugen (heb verschillende) het wil me maar niet lukken om hem te laten booten. wel springen de fannetjes aan en draaien vrolijk, maar er komt maar geen bekende piepgeluid. ben dus gaan zoeken op got naar eventuele oplossingen, en hierdoor ook geprobeerd om hem te laten booten zonder de proc erin. ook nu hoor ik geen geluid niks, wel springt ie aan en beginnen de fannetjes weer.
- verschillende geheugen geprobeerd op verschillende banken
- met zonder videokaart
- beide voedingskabel erin
- wat wel vaag is dat wanneer ik de powerknop 4sec lang inhou er niks gebeurd, dus hij gaat niet uit.
iemand pleasee??
daar gaat mijn hele weekend
wat ik heb gekocht is het volgende :
- amd 3700+ venice
- asrock 939dual-sata2
- antec sonata 2 (met 450w)
- 512mb
op welk manier ik hem ook aansluit, zonder of met geheugen (heb verschillende) het wil me maar niet lukken om hem te laten booten. wel springen de fannetjes aan en draaien vrolijk, maar er komt maar geen bekende piepgeluid. ben dus gaan zoeken op got naar eventuele oplossingen, en hierdoor ook geprobeerd om hem te laten booten zonder de proc erin. ook nu hoor ik geen geluid niks, wel springt ie aan en beginnen de fannetjes weer.
- verschillende geheugen geprobeerd op verschillende banken
- met zonder videokaart
- beide voedingskabel erin
- wat wel vaag is dat wanneer ik de powerknop 4sec lang inhou er niks gebeurd, dus hij gaat niet uit.
iemand pleasee??
daar gaat mijn hele weekend